loading...
امیردانلود-وب سایت دانلود رایگان
اطلاعیه ها
وبسایت امیر دانلود 
Admin بازدید : 137 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

در این CS چیزی مانند Aim Assists یا چیزهای دیگر وجود ندارد. حتی دیگر این موضوع که چه کسی در این بازی از دیگری بهتر بازی می کند هم معنا ندارد. این بازی قرار است یک سرگرمی خالص باشد تا همه بتوانند از آن لذت ببرند. کلیت این بازی برای تمام بازیکنان آشنا خواهد بود. دو گروه تروریست و ضد تروریست در بازی حضور دارند که باید با یکدیگر مبارزه کنند. گروه تروریست ها می توانند در مکان های مشخصی بمب گذاری کنند و گروه ضد تروریست هم باید بمب را خنثی کنند. هر گروه اگر در کارشان موفق شوند، پول بدست می آورند و به وسیله آن می توانند برای خود سلاح و مهمات خریداری کنند. از نظر گرافیک، Global Offensive می تواند خودش را به عنوان یکی از بازی های متوسط سبک تیراندازی در این نسل معرفی کند.

این بازی بخاطر داشتن گرافیک خوب محبوب شده است. حالت های مختلف بازی و مسابقه های هیجان انگیز از دلایل محبوبیت آن به حساب می آیند. در این بازی باید سعی کنید که امتیاز خوبی بدست بیاورید و زنده بمانید. سیستم مهارت ها نقش مهمی را ایفا می کنند و باعث شده که بازی چالش بیشتری داشته باشد. هر چه بازیکنان بتوانند میزان مهارت خود را افزایش دهند، می توانند خود را به نوعی یک بازیکن حرفه ای نام ببرند. اما اگر نتوانید مهارت های لازم را بدست بیاورید، به شما به چشم یک بازیکن تازه کار نگاه می شود. سیستم مهارت ها باعث می شود که بازیکنان با توجه به مهارتی که کسب کرده اند رو در روی یکدیگر قرار بگیرند که این مسئله بازی را لذت بخش تر می کند و بازیکنان با تعادل خاصی روبروی هم قرار می گیرند. هر چه مهارت شما بالا برود، می توانید با بازیکنان ماهرتری بازی کنید و هیجان بیشتری را در کنار آن ها تجربه کنید. همچنین مهارت استفاده از سلاح های مختلف و حتی چاقو نیز امتیاز خاصی در بر دارد. فالیسزک می گوید: "بازیکنان خوب در این بازی در کنار یکدیگر بازی خواهند کرد و Valve هم کاری کرده که تمام بازیکنان بتوانند در یک سطح با هم بازی کنند. ما همیشه نگران این موضوع بودیم که در CS بازیکنان به شکل متعادلی رو در روی هم قرار نمی گیرند. به همین دلیل برخی از المان های بازی را حذف کردیم و سیستم مهارت ها را در آن به وجود آوردیم. این سیستم، هم روند بازی را جذاب می کند و هم باعث می شود که بازی، سختی خاص خودش را داشته باشد و بازیکنان برای رفتن به درجه های بالاتر تلاش بیشتری به خرج دهند.

Admin بازدید : 146 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

Google Android Studio پروژه جدید گوگل می باشد. این برنامه محیط جدیدی برای برنامه نویسی اندروید و همچنین عیب یابی برنامه ها می باشد و دیگر نیازی به Eclipse و پلاگین ADT نخواهید داشت. این برنامه برای همه برنامه نویسان بخصوص آنانی که به تازگی در این راه قدم گذاشته اند بسیار مناسب است و برنامه SDK را نیز در بر می گیرد. البته این برنامه هنوز در ورژن های اولیه خود می باشد و ممکن است عیب هایی نیز داشته باشد. لازم به ذکر است چون گوگل ایران را تحریم کرده است، برای آی پی های ایرانی دانلود این برنامه از سایت گوگل امکان پذیر نیست بنابراین آخرین نسخه از این برنامه برای دانلود در اختیار شما قرار داده شده است.

Admin بازدید : 134 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اهمیت اینترنت طراحی وب سایت نیز که یکی از موضوعات مربوط به کامپیوتر می باشد و امروزه از آن به طرق مختلفی نظیر درآمدزایی و یا سرگرمی های شخصی استفاده می شود. بسیاری از کاربرانی که به این موضوع علاقه مند می باشند دارای تبحر کافی در این زمینه نمی باشند و کاربرانی که در زمینه برنامه نویسی وب به صورت حرفه ای فعالیت می کنند قادرند تا از همین راه درآمد قابل توجه ای را برای خود کسب کنند. امروزه نرم افزارهای طراحی سایت فراوانی در اینترنت وجود دارد كه به كمك افراد مبتدی آمده و به راحتی می توانید یك سایت زیبا و بروز را برای خودتان داشته باشید. اکثر شرکت های بزرگ نرم افزاری بخش عظیمی از کار خود را بر روی این امر متمرکز کرده اند و هر کدام از آنها برای پیشی گرفتن از دیگری در بازار رقابت هر روزه امکانات جدیدی را به نرم افزار های خود اضافه می کنند.

WYSIWYG Web Builder نام نرم افزاری می باشد که توسط شرکت Pablo Software طراحی شده است و به وسیله آن قادر خواهید بود به راحتی و بدون نیاز به داشتن دانش در زمینه برنامه نویسی وب سایتی مطابق با سلیقه خود و موضوع کاری خود طراحی کنید. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا از قالب های آماده موجود درکتابخانه نرم افزار که هریک برای موضوعات مختلف کاری سازگاری دارند استفاده کرده، وب سایت مورد نظر خود را طراحی کنند. این نرم افزار دارای بیش از 100 قالب آماده برای طراحی وب سایت می باشد.

Admin بازدید : 136 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

تربیت سگ اقدامی است که طی آن به سگ آموزش داده شود که اقدام خاصی را در قبل دستور خاصی انجام دهد. این دوره‌های آموزش شامل چیزهایی که خود سگ انجام می‌دهد نمی‌شود بلکه آن چیزی است که سگ آموخته‌است.

روش های آموزشی متفاوتی برای آموزش سگ وجود دارد و همچنین اهداف مختلفی از این آموزش ها پی گرفته می‌شود، این اهداف شامل پایه‌ای ‌ترین آموزش یعنی فرمانبرداری تا تخصصی ‌ترین زمینه ‌ها مانند اجرای قانون، مقاصد نظامی، جستجو و نجات، شکار، کار با احشام، کمک به افراد معلول، سرگرمی، ورزشی و یا حفاظت از افراد و اموال می‌تواند باشد.
به عنوان دسته‌ای از حیوانات، سگ های وحشی به صورت غریزی تمایل دارند با همنوعان خود به صورت گروهی زندگی کنند. 

خیلی از سگ ها چه سگ های وحشی و چه سگ های نژاد بندی شده می‌توانند تفسیر و پاسخ مناسبی به درخواست های شخص مربی بدهند.
دوره آموزشی CTS Obedience without Conflict یکی از برجسته ترین و موفق ترین مجموعه های آموزشی در زمینه تربیت سگ که در آن تکنیک های کاربردی زیادی برای کنترل و فرمان دهی به سگ ها توسط برخی از خبره ترین مربیان سگ ها آموزش داده می شود.

Admin بازدید : 146 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

یوگا به طرز چشمگیری می تواند باعث درمان بیماری های مرتبط با ستون مهره ها، پشت و کمر و کاهش دردهای عضلانی- استخوانی شده و نیاز به عمل جراحی و یا مصرف بیش از حد داروها را برطرف کند. یو گا دارای سبک های گوناگونی است ولی در حقیقت همه آن ها قوانین یکسانی را دنبال می کنند.
وینی یوگا (Viniyoga) یک عمل توانمند سازی و دگرگون کننده و روشی برای یکپارچه کردن تمرینات براساس نیازهای هر فرد است، آنچنان که فرد را به سمت رشد و تغییر سوق می دهد. بشر همواره در تمام سطوح وجودی خود (فیزیکی، احساسی و عقلانی) در حال تحول و تکامل است و می توان از وینی یوگا به عنوان یک روال یوگا که درمسیر یابی و تکامل این تحول ما را یاری می کند نام برد. وینی یوگا، مانند یوگا اثرات درمانی بسیاری دارد چرا که عملکرد دستگاه های مختلف بدن را تنظیم کرده و باعث فرمان بری دستگاه های بدن از مغز می شود.

مجموعه آموزشی Viniyoga Therapy for the Upper Back, Neck & Shoulders حاوی تعدادی فیلم آموزش نرمش های کاربردی وینی یوگا برای درمان ناراحتی های نواحی گردن، شانه ها و کمر است. این تمرینات به شیوه ای طراحی شده اند که در کاهش درد ها و افزایش میزان سلامتی بیمارانی که از ناراحتی در این نواحی رنج می بردند، بسیار موثر عمل می کنند.

ویژگی های مجموعه آموزشی:
- استفاده از یوگا درمانی در کاهش دردها
- آموزش چگونگی اجرای صحیح حرکت ها
- تمرینات وینی یوگا برای گردن و شانه ها
- تمرینات وینی یوگا برای گردن و کمر
- و ... 

Admin بازدید : 166 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

 

 

 

شما با یک برنامه بسیار جالب و سرگرم کننده در زمینه موسیقی و گیانو روبرو می باشید که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. این برنامه رتبه یک را در بین دیگر برنامه های پیانو اندروید کسب کرده است. این پیانو دارای آهنگ های به روز و جدید از بهترین هنرمندان موسیقی جهان و در سبک های مختلف راک، پاپ و ... را دارا می باشد. این برنامه جالب دارای بیش از ۹۰۰ آهنگ، اضافه شدن موزیک های داغ و جدید به صورت خودکار، به دست آوردن آهنگ های جدید با تماشای فیلم ها می باشد.

Admin بازدید : 128 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

 

 

 

بازی Need for Speed Shift از سری بازی های معروف Need for Speed Shift می باشد که کمپانی EA نسخهموبایل SHIFT را منتشر کرده است. در این بازی در پیست های مسابقه در شهرهای دوبی، شیکاگو، ایتالیا و اندن مسابقه می دهید و از یک مسابقه با هیجان و با سرعت لذت می برید.


تغییرات:
- اضافه شدن نسخه مود - برطرف شدن مشکلات - پشتیبانی از Nexus 5, Nexus 7, Samsung Galaxy S4 

Admin بازدید : 141 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید رضایا به نام خوش به حالت با لینک مستقیم متن آهنگ

ترانه و موزیک : رضایا , تنظیم : علی کیانی

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

«« اینستاگرام رسمی رضایا : Rezayaaa »»

Admin بازدید : 110 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام ما به هم بیمار بودیم با لینک مستقیم  + متن آهنگ

تنظیم : نادر کوهستانی

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

 «« اینستاگرام امیر تتلو : Amirtatalooi

Admin بازدید : 142 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

دوستان سلام امروز براتون یک قالب مهم رو اماده کردیم برای دانلود رایگان 

قالب سایت بزرگ رادیو جوان که همه یه جوری دنبال این قالبن 

ما اینبار این قالب رو براتو.ن رایگان برای دانلود قرایر دادیم

که در کمیاب تم و یا سایتهای دیگه باید بابت دانلود پول بپردازین اما

اینجا رایگانه

در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 44

درباره ما
وب سایت امیردانلود از 27/10/1392 با هدف خدمت رسانی رایگان به هموطنان ایرانی شروع به کار کرد.و امیدوار است که با یاری شما عزیزان به بالاترین رتبه در بین سایتهای ایرانی دست پیدا کند.با حمایت از ما مارا در این راه تنها نگذارید از طریق صفحه فیسبوک و انجمن ما صفحه فیسبوک مدیر سایت:facebook.com/amirhh.fans به ما بپیوندید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب و محتوای سایت در چه حدی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 397
  • باردید دیروز : 421
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 397
  • بازدید ماه : 2,999
  • بازدید سال : 13,184
  • بازدید کلی : 202,905
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات متنی

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود