loading...
امیردانلود-وب سایت دانلود رایگان
اطلاعیه ها
وبسایت امیر دانلود 
Admin بازدید : 124 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام آقا کمک کن با لینک مستقیم و پخش آنلاین

ترانه : سید محسن معراجی , موزیک و تنظیم : محسن امیری , میکس و مسترینگ : استودیو محسن امیری

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

Admin بازدید : 109 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام دو تا داداش با لینک مستقیم و پخش آنلاین + متن آهنگ

ترانه : علیرضا مرتضی قلی , موزیک : علی عبدالمالکی , میکس و مسترینگ : آرمیک

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

Admin بازدید : 123 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

معمولا عکاسان حرفه ای برای تغییر رنگ مو بعد از روتوش کردن صورت از ابزارهای مختلفی استفاده می کنند که این افکت ها بیشتر بر روی تصاویری کاربرد دارد که جنبه آموزشی داشته یا می خواهد بر روی یک بوم به صورت تصویر بزرگ چاپ شود .

یکی از ابزارهای کاربردی که در این آموزش بسیار کاربردی می باشد و بدون آن تقریبا نمی توان اینکار را انجام داد Edit in quick Mask Mode می باشد . Edit in Quick Mask Mode پروژه ی شما رو به حالت Mask میبره تا بتونید تغییرات رو اعمال کنید و نتیجه را ببینید.

من میخواهم روشهای تغییر رنگ مو را در فتوشاپ برای شما آموزش بدهم تا با استفاده از این تکنیک های بتوانید بر روی تصاویر شخصی اینکار را انجام بدهید

Admin بازدید : 116 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

آیا راه حلی برای افزایش سرعت دانلود در ویندوز وجود دارد یا خیر ؟  به صورت پیش فرض تمام برنامه هایی که بر روی ویندوز نصب شده اند اگر امکان بروز رسانی داشته باشند و آنها را غیر فعال نکرده باشید ، سرعت دانلود شما را تا حد قابل ملاحضه ای کاهش میدهند که برای مسدود کردن این برنامه ها می توانید از قسمت فایروال ویندوز که آموزش آن چند روز قبل در این بخش قرار گرفته است استفاده کنید . پاسخ کلی به این پرسش بله می باشد و راه حل هایی نیز وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنم و شما می توانید با انجام چند مرحله ساده سرعت دانلود را افزایش بدهید .  

Admin بازدید : 151 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)
(93/4/28) تغییرات:

- کرک های جدید اضافه گردید!

پس از نصب ویندوز 8، مایکروسافت به مدت 30 روز به شما فرصت می دهد تا از ویندوز استفاده کنید و آن را مورد سنجش خود قرار دهید و چنانچه از قابلیت های ویندوز راضی بودید می بایستی نسبت به خرید شماره سریال قانونی اقدام کرده و ویندوز خود را از طریق اینترنت فعال کنید، ولی از آنجایی که بسیاری از کاربران ایرانی ویندوز را به صورت غیر قانونی نصب می کنند و از طرفی هم امکان خرید ویندوز برای بسیاری از کاربران مهیا نیست، کاربران همواره به دنبال رفع این محدودیت زمانی ویندوز 8 هستند.

Admin بازدید : 152 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

Windows 10 جدیدترین نسخه و نسل جدید سیستم عامل ویندوز بوده که به تازگی منتشر شده و قرار است جایگزین Windows 8.1 شود. ظاهراً شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته است تا Windows 9 را به Windows 10 تغییر دهد و نسل جدید سیستم عامل ویندوز، Windows 10 خواهد بود.

تغییرات بسیار گسترده‌ای در Windows 10 نسبت به نسخه‌ی قبلی ویندوز صورت گرفته است که فعلاً جزئیات آن در دسترس نیست ولی مواردی مانند «Multi-desktop» یا «میزکار چندگانه» و بازگشت Start Menu محبوب اولین تغییراتی هستند که به چشم می‌خورند؛ اضافه شدن چندین برنامه دیگر Metro و همگام بودن تمامی نرم افزارها با یکدیگر از جمله تغییراتی هستند که به محیط کاربری Metro اضافه شده‌اند.

Windows 10 از نظر ظاهری بسیار شبیه Windows 8.1 است ولی عملکرد و کارایی آن بهبود یافته است، هسته ویندوز به طور وسیعی تغییر پیدا کرده و بسیاری از مشکلات Windows 8 برطرف گردیده است؛ مایکروسافت با ارائه Windows 10 امیدوار است تا بتواند بار دیگر موفقیت Windows XP و Windows 7 را کسب کند.

اولین نسخه پیش نمایش Windows 10 تحت عنوان Technical Preview به تازگی منتشر شده و از سایت رسمی مایکروسافت نیز قابل دانلود است.

نکات قابل توجه:
1. این نسخه اولین نسخه پیش نمایش ویندوز بوده و برای تست و آزمایش ویژگی‌های جدید ویندوز منتشر شده است و مناسب استفاده‌ی روزمره نیست.

2. همراه توجه داشته باشید که این نسخه از ویندوز ممکن است ایرادات و اشکالاتی داشته باشد و برنامه‌های مختلف بر روی آن به درستی کار نکنند.

3. این نسخه از ویندوز فقط تا تاریخ 15 آوریل 2015 (۲۶ فروردین ۱۳۹۴) اعتبار دارد و پس از آن از کار خواهد افتاد.

4. این نسخه از ویندوز در یک ویرایش جداگانه برای شرکت‌ها و تشکلات سازمانی منتشر شده است که نسخه Enterprise نام دارد و برای استفاده سازمانی مناسب است.

Admin بازدید : 93 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

متن زیر رو حتما بخونید

دوستان امیردانلود یک هدیه ویژه برای تمامی کاربران خودش داره و اونم دانلود بهترین نرم افزار استفاده از اینترنت بدون هیچ محدودیتی و بدون فیلتر و فیلترینگ.اگر برای دستیابی به شبکه های اجتماعی از قبیل فیسبوک توییتر و.. مشکل فیلترینگ رو دارین ویا هر سایت دیگه ما لینک دانلود این نرم افزار رو به صورت کاملا رایگان براتون قرار دادیم در یک پست ویژه و بالاتر از تمامی پستها 

در ادامه مطلب.......

 

 

 

Admin بازدید : 155 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم چ با کیفیت عالی و لینک مستقیم

.:: برگی از زندگی شهید چمران ::.

«« دانلود با کیفیت عالی , به همراه صحته های حذف شده »»

ژانر : اجتماعی

کارگردان : ابراهیم حاتمی کیا

بازیگران : فریبرز عرب نیا , مریلا زارعی , بابک حمیدیان , مهدی سلطانی سروستانی , امیر رضا دلاوری ,‌سعید راد

سال تولید : 1392

سال انتشار : 1393

کارگردان : ابراهیم حاتمی کیا

بازیگران : فریبرز عرب‌نیا، سعید راد، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، مهدی سلطانی‌سروستانی، اسماعیل سلطانیان و امیررضا دلاوری

 

خلاصه داستان : دکتر مصطفی چمران، نماینده دولت موقت در مرداد سال ۱۳۵۸ جهت رسیدگی به اغتشاشات پاوه که در محاصره نیروهای ضد انقلاب است به همراه تیمسار فلاحی فرمانده وقت نیروی زمینی وارد این شهر می‌شوند. چ روایتگر ۴۸ ساعت پایانی این بحران است …

تعداد صفحات : 44

درباره ما
وب سایت امیردانلود از 27/10/1392 با هدف خدمت رسانی رایگان به هموطنان ایرانی شروع به کار کرد.و امیدوار است که با یاری شما عزیزان به بالاترین رتبه در بین سایتهای ایرانی دست پیدا کند.با حمایت از ما مارا در این راه تنها نگذارید از طریق صفحه فیسبوک و انجمن ما صفحه فیسبوک مدیر سایت:facebook.com/amirhh.fans به ما بپیوندید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب و محتوای سایت در چه حدی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 77
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 170
  • بازدید ماه : 667
  • بازدید سال : 10,852
  • بازدید کلی : 200,573
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات متنی

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود