loading...
امیردانلود-وب سایت دانلود رایگان
اطلاعیه ها
وبسایت امیر دانلود 
Admin بازدید : 123 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

بازی This War of Mine یک بازی ماجرایی تحسین شده است که با وجود این که در شرکت بزرگی ساخته نشده است، تا کنون توانسته است طرفداران زیادی کسب کند. این بازی جنبه هایی از جنگ را نمایان می کند که به ندرت در بازی های دیگر به آن ها توجه شده است و از نظر احساسی، بازیکن را درگیر خود می کند. در این بازی شما باید برای بقای خود تلاش کنید. همه چیز مثل وقایع پس از دنیا و حمله زامبی هاست. اما این بار با گروهی از زامبی های کند و کم هوش رو به رو نیستید. مصیبتی که اتفاق افتاده است حتی از هجوم گله های بزرگ زامبی ها هم وخیم تر است. این بار انسان ها با بی رحمی و سنگدلی موجبات کشتار یکدیگر را فراهم آورده اند. همچنین شما هم یک سرباز فوق العاده و تا دندان مسلح نیستید، بلکه یکی از بازماندگانی هستید که گرفتار عذاب جنگ شده اند. آتش جنگ به دامان همه افتاده است و گروه های اندکی که زنده مانده اند باید با کمک و یاری یکدیگر از پس گذراندن این دوران سخت بر آیند. غذا و دارو به مهم ترین عوامل مورد نیاز برای بقا تبدیل شده است. البته تنها شما و هم گروهی هایتان نیستید که باید برای یافتن منابع مورد نیاز همه جا را زیر و رو می کنید، بلکه بازماندگان دیگری هم با وضعیتی مشابه وجود دارند. بنابراین علاوه بر تک تیراندازهایی که بر روی بام های این شهر محاصره شده مستقر شده اند، ممکن است خود بازماندگان هم برای تصاحب منابع مورد نیاز، تهدیدی برای جان بازماندگان دیگر شوند.

Admin بازدید : 313 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

 

مجموعه آموزش زبان لینگافن (Linguaphone)، یکی از با سابقه ترین و قدیمی ترین مجموعه ی آموزش زبان های زنده ی دنیا می باشد. در مجموعه ی حاضر شما با 28 زبان زنده ی دنیا آشنا خواهید شد

Admin بازدید : 160 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

پشت صحنه فوق العاده دیدنی موزیک ویدئو با تو از امیر تتلو که چندی پیش از سایت پخش شد، روی این ویدئو زحمت بسیاری کشیده شده که میتوانید در این پشت صحنه مشاهده کنید، کارگردانی نیز با اردشیر احمدی بوده

Admin بازدید : 157 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

بسیاری از ما علاقمند به هنر نقاشی هستیم و می خواهیم که در رایانه خود نقاشی های زیبا ترسیم کنیم و نقاشی های فوق حرفه ای پدید آوریم و نیازمند نرم افزاری قدرتمند و آسان هستیم که در این زمینه نرم افزار Corel Painter Photo Essentials ابزاری بسیار کامل برای دوستداران هنر نقاشی می باشد. حتی آنان که کوچکترین آشنایی هم با نقاشی نداشته باشند می توانند طی مدت بسیار کوتاهی نقاشی هایی بسیار عالی ترسیم کنند.
نرم افزار Corel Painter Photo Essentials ابزاری قدرتمند در زمینه ترسیم نقاشی  های زیبا می باشد. این نرم افزار محیط کاربری بسیار ساده ای دارد و افکت های زیبای نرم افزار خودنمایی می کنند. ابزار ویرایش و نقاشی ها بسیار کامل است.
توسط این نرم افزار می توان جعبه رنگ ها را ترکیب کرد و رنگ های ترکیبی زیبایی را پدید آورد.
همچنین Corel Painter Photo Essentials از اکثر فرمت های رایج هم پشتیبانی کاملی به عمل می آورد. برای آنان که دستی در نقاشی دارند و می خواهند این هنر خود را به صورت الکترونیکی هم به تصویر بکشند Corel Painter Photo Essentials یکی از بهترین ابزار ها می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Corel Painter Essentials:
- قابلیت رسم نقاشی
- دارای ابزارهای کامل برای ویرایش
- ترکیب کردن ساده رنگ ها برای ساخت رنگ مورد علاقه
- پشتیانی از اکثر فرمت های رایج
- دارای افکت های بسیار
- محیطی ساده با استفاده اسان
- چاپ نقاشی ها با بهترین کیفیت ممکن
- و ...

Admin بازدید : 200 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

 

در مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای فعالیت های روزمره (English for Everyday Activities) به آموزش لغات اساسی مورد نیاز در زندگی روزمره می پردازد. در این مجموعه آموزشی تمامی فعالیت های اصلی روزمره را در 5 بخش و 60 درس ارائه شده است.

Admin بازدید : 124 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

شما با یک بازی هیجان انگیز و زیبا در سبک بازی های اکشن و شبیه ساز برای سیستم عامل اندروید روبرو می باشید. در این بازی زیبا شما کنترل یک تیم نجات بین المللی را بر عهده دارید و باید در بیش از ۳۰ ماموریت نجات مختلف شرکت نمایید و به بهترین شکل ممکن ماموریت را به اتمام برسانید. زندانیان نظامی و افراد مبتلا به ویروس ها را نجات دهید. در طول مراحل ممکن است دشمنان و یا زامبی ها مانع بلند شدن هلیکوپتر شوند پس باید نهایت دقت و تلاش خود را به کار ببرید. این بازی دارای گرافیکی دیدنی و مجذوب می باشد.


ویژگی های اصلی بازی:
- وجود هلیکوپترهای بسیار با الهام از مدل واقعی آنها
- فرماندهی انواع هلیکوپترها با بیش از ۳۰ ماموریت مختلف
- عملیات نجات تحت شرایط مختلف بازی: آتش سوزی، جنگل ها و صحرا
- شیوع بیماری های ویروسی مختلف
- گردش روز و شب و حالات مختلف آن

Admin بازدید : 148 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

در این برنامه شما می توانید ابزارهایی مانند محاسبه طول، زاویه، ارتفاع،جهت یاب، فاصله و... را بر روی گوشی اندرویدی خود داشته باشید. با این برنامه شما قادر به اندازه گیری طولفشیب، راویه،فاصله، ارتفاع، عرض، مساحت، قطب نما،فلزیاب،صدا و لرزه نگار می باشید. با نصب این نرم افزار 5 برنامه با 15 ابزار مختلف را می توانید روی گوشی خود داشته باشید.

این برنامه شامل مجموعه ای از 5 نرم افزار می باشد.
مجموعه اول شامل طول،زاویه،شیب،سطح،خطکش های حرفه ای می باشد. مجموعه دوم شامل ارتفاع،عرض،مساحت و نرم افزار های اندازه گیری هوشمند می باشد. مجموعه سوم شامل قطب نما،فلزیاب،GPS و قطب نمای هوشمند می باشد. مجموعه چهارم شامل نوسان سنج،صوت سنج و متر حرفه ای می باشد. مجموعه پنجم شامل چراغ قوه،ذره بین و نور حرفه ای می باشد.
تغییرات:
- برطرف شدن مشکلات
- پشتیبانی از گالاکسی اس5

Admin بازدید : 118 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

داستان این فیلم که قبل از ماجرای انیمیشن هیولاها رخ می دهد در مورد رابطه بین «مایک» و «سالی» در دانشگاه هیولاها است، زمانی که آن دو هنوز رابطه خوشایندی با یکدیگر نداشتند.

مدیر دوبلاژ: اشکان صادقی
گویندگان: وحید نفر، محمدرضا علیمردانی، مجید آقا کریمی، مجید حبیبی، احسان مهدی، علی باقرلی، حامد بیطرفان، اشکان صادقی، سعید شریف، دیانوش آصف وزیری، ارسلان جولایی، نسرین کوچکخانی، ستاره الله دادی، مینا گلپایگانی، علیرضا مبین، بسام قیدی، زهره نصیری
مترجم : مسعود میر اسماعیلی
صدا آمیزی : محمد رضا سعادتمندی

Admin بازدید : 122 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

داستان انیمیشن ادامه‌ای بر شماره اول آن، «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم»، می‌باشد. حالا دیگر ۵ سال از زمانی که هیکاپ و بی‌دندون  با موفقیت وایکینگ‌ها و اژدهایان را در جزیره برک با هم متحد کردند می‌گذرد. اهالی جزیره برای تفریح در مسابقات اژدهاسواری با هم رقابت می‌کنند و به اکتشاف مکان‌های جدید می‌پردازند. در همین زمان غاری عجیب که محل زندگی چندصد اژدهای وحشی و یک اژدهاسوار است می‌یابند و...

Admin بازدید : 172 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)
دانلود Google Chrome v39.0.2171.65 + Chromium v41.0.2223.0 x86/x64 - نرم افزار مرورگر گوگل کروم


مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد.

تعداد صفحات : 44

درباره ما
وب سایت امیردانلود از 27/10/1392 با هدف خدمت رسانی رایگان به هموطنان ایرانی شروع به کار کرد.و امیدوار است که با یاری شما عزیزان به بالاترین رتبه در بین سایتهای ایرانی دست پیدا کند.با حمایت از ما مارا در این راه تنها نگذارید از طریق صفحه فیسبوک و انجمن ما صفحه فیسبوک مدیر سایت:facebook.com/amirhh.fans به ما بپیوندید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب و محتوای سایت در چه حدی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 77
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 156
  • بازدید ماه : 653
  • بازدید سال : 10,838
  • بازدید کلی : 200,559
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات متنی

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود