loading...
امیردانلود-وب سایت دانلود رایگان
اطلاعیه ها
وبسایت امیر دانلود 
Admin بازدید : 214 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

برنامه ایی وجود دارد به نام Map یا نقشه که شما با استفاده از آن میتوانید مکان یابی کرده و به طور جالبی در خیابان های کشور های مختلفی به صورت مجازی قدم بزنید این قابلیت ها در اختیار google map است البته تاکنون برنامه های زیادی در این باره ساخته شده است که بهترین برنامه  نقشه برای تلفن های همراه میتوان به برنامه ی sygic  اشاره کرد. اما دیگر برای دسترسی به نقشه لازم نیست به گوگل مپ بروید شما میتوانید با استفاده از برنامه ی جدیدی که در ویندوز 8 قرار داده شده است میتوانید به نقشه کشور ها، راه ها وغیر دست پیدا کنید.G Maps به گونه ای بی نقص بر روی هر دو نگارش ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوز ۸ کار می کند. آزمایش بر روی ویندوز ۸ ، ویرایش ۶۴ بیت انجام گرفته است.

Admin بازدید : 156 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)

همواره شبکه های اجتماعی یکی از پرطرفدارترین مقوله های کاربران اینترنتی می باشد و بعد از حضور پر رنگ تلفن های همراه هوشمند در بازار و انتقال این شبکه های اجتماعی با سبک های متفاوت بر روی آن ها ، شاهد نرم افزار های بسیار قدرتمند و کاربر پسندی مانند Whatsapp ، viber و ... بودیم که توانستند با وجود رقبای زیاد و سر سخت جای خود را میان کاربران باز کنند.

در این آموزش قصد داریم به شما نحوه نصب نرم افزار وایبر بر روی کامپیوتر های شخصی آموزش بدهیم تا به راحتی بتوانید از طریق برنامه وایبر در محیط دسکتاپ با دوستانتان در ارتباط باشید . 

وایبر (Viber) یک اپلیکیشن جدید و البته رو به گسترش برای گوشی‌های  همراه هوشمند است و قابل نصب بر روی گوشی های مبتنی بر  Android, BlackBerry OS, iOS,Series 40, Symbian, Bada  و Windows Phone می باشد و با استفاده از شبکه های بی سیم و 3G کار می کند.
با استفاده از وایبر میتوانید در هر کجای دنیا، با دوستان خود که این برنامه بر روی گوشی‌های آنها نصب شده، و به اینترنت متصل هستند تماس تلفنی رایگان برقرار کنید و یا پیامک رایگان ارسال کنید

Admin بازدید : 116 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

آیا راه حلی برای افزایش سرعت دانلود در ویندوز وجود دارد یا خیر ؟  به صورت پیش فرض تمام برنامه هایی که بر روی ویندوز نصب شده اند اگر امکان بروز رسانی داشته باشند و آنها را غیر فعال نکرده باشید ، سرعت دانلود شما را تا حد قابل ملاحضه ای کاهش میدهند که برای مسدود کردن این برنامه ها می توانید از قسمت فایروال ویندوز که آموزش آن چند روز قبل در این بخش قرار گرفته است استفاده کنید . پاسخ کلی به این پرسش بله می باشد و راه حل هایی نیز وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنم و شما می توانید با انجام چند مرحله ساده سرعت دانلود را افزایش بدهید .  

Admin بازدید : 119 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)

در این مقاله بهترین ترفندهای بهره وری ویندوز، که به شما کمک می کند کار بیشتری در زمان کمتر روی کامپیوترتان انجام دهید، معرفی خواهد شد.

زمانی که مایکروسافت، برای اولین بار ویندوز را منتشر کرد، تحول عظیمی بود. ویندوز نه تنها، بخش هایی از سیستم عامل را که از هم گسسته بودند، با یکدیگر پیوند داد و قابل هدایت کرد، بلکه ابزارهای پایه ای، برای ارتباط و تولید نیز به آن افزود. در طول سالیان، ویندوز تصحیح شد و گسترش یافت، ولی این گسترش همیشه به سمت بهتر شدن نبود، به طوری که کاربران کامپیوترها شروع به استفاده از برنامه های شخص ثالث و ابزارهای گوناگون کرده اند، تا برخی از کاستی ها را که در ویندوز یافته اند، جبران شود.

نتیجه این شده است که اکنون برای انجام دادن هر کار، روش های گوناگونی وجود دارد و روش های بسیار بیشتری برای برقراری ارتباطات. بنابراین حال بیش از همیشه نیاز است تا ویندوز به روشی تنظیم شود که بهترین نتیجه برای برآورده شدن نیازها از آن گرفته شود و دسترسی به ابزارهایی که به آن نیاز است، راحت تر شود. با زیاد شدن روز افزون  برنامه هایی که همه روزه در پی جلب توجه شما هستند، بسیار مهم است که تا حد امکان خلاق باشید. در ادامه بهترین ترفندهای ویندوز و 51 نکته، آورده شده است که مطمئنا به شما کمک خواهد کرد تا کار بیشتر و در زمان کمتری، از کامپیوترتان دریافت کنید. با این وجود که اکثر این نکات مربوط به ویندوز 7 می باشد، بسیاری از آنها در ویستا و XP هم قابل استفاده هستند.

Admin بازدید : 123 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)

مقدمه: ماوس کهنه و قدیمی‌تان شما را در هنگام انجام بازی‌هایی مثل Battlefield4، Team Fortress2 یا DOTA لنگ می‌گذارد؟ در این مقاله نتایج آزمایش و اطلاعات پنج ماوس مطرح را که می‌توانند تجربه بازی‌سازی شما را متحول کنند، گردآوری و ارائه کرده‌ایم.

هرچند کارت‌های گرافیکی و پردازشگرها می‌توانند هم ظاهر زیباتری به بازی‌ها ببخشند و هم باعث اجرای روان‌تر و یکدست‌تر آنها شوند، اما تعداد معدودی از قطعات پی‌سی‌ها به اندازه موس‌های کوچک و محقر در ایجاد تجربه برتر بازی‌سازی مهم و تأثیرگذار هستند. با انتخاب یک ماوس مناسب می‌توانید دشمنان خود را با سرعت و دقت بالا قلع و قمع کنید. در حالیکه ماوس‌های‌ نامناسب، چیزی غیر از یک بازی سرد و پر از تلفات و دست‌های خسته و دردناک برای خود گیمر و نتیجه‌ای هم غیر از شلیک‌ گلوله‌هایی که در اسلحه گیر می‌کنند و هرگز شلیک نمی‌شوند و سربازانی که یکی بعد از دیگری کشته می‌شوند، به بار نخواهد آورد.
ما در این مقاله پنج تا از جدیدترین ماوس‌های گیمینگ را گردآوری کرده‌ایم تا با مطالعه ویژگی‌های هر یک دریابید که کدامیک میز کار شما را کامل‌تر‌ و نیازهای شما را بهتر برآورده می‌کند.

Admin بازدید : 111 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

تنها تعداد کمی از مشکلات کامپیوتری وجود دارند که جدی تر از بوت نشدن سیستم به حساب می آیند. اگر بهترین وسیله ی کامپیوتری دنیای امروز، اینترنت، در دسترس شما نبوده، هیچ پیامی برای راهنمایی شما وجود نداشته و فهرست نرم افزاری نمایش داده شده نیز برای شما آشنا نبوده و کار کردن با آن نیز دشوار است، این مقاله می تواند راهنمای خوبی برای حل مشکلتان باشد.

Admin بازدید : 113 جمعه 21 شهریور 1393 نظرات (0)

نرم افزارهای زیادی برای افزایش سرعت ویندوز وجود دارد ولی اینکه کدامیک از آنها به درستی کار میکند سوالی است که کاربران اغلب مطرح می کنند .

آیا می شود سرعت اینترنت را افزایش داد یا خیر ؟ به طور کلی اگر پهنای باند مصرف اینترنت خانگی شما 100 باشد شما بدلیل استفاده از یکسی از برنامه ها نمی توانید 100 درصد از آن استفاده کنید . منظور ازافزایش سرعت همان حداکثر استفاده از منابع یا پهنای باند می باشد .

راههای وجود دارد که بوسیله آن می توانید استفاده از پهنای باندی که در اختیار شما قرار گرفته است را به حداکثر برسانید .  کاربرد این گزینه بیشتر در ویندوز ایکس پی می باشد ولی در ویندوز 7 هم تاثیر کمی دارد که کاربران می توانند از آن استفاده کنند .

Admin بازدید : 114 جمعه 21 شهریور 1393 نظرات (0)

در آموزش قبلی که جزو آموزشهای مقدماتی و کاربردی سایت بود یاد گرفتید که چگونه پوشه ای در ویندوز بسازید که بدون نام باشد و فرد دیگری نتواند از طریق جستجو به فایل های داخل پوشه دسترسی پیدا کند. حال میخواهم دسترسی به پوشه مورد نظر را 100 درصد غیر ممکن کنم . هیچ فرد دیگی نمی تواند این پوشه را جستجو کرده و به آن دسترسی داشته باشد ، در صورتیکه یکسری نکات به صورت دقیق رعایت شود . 
در این مقاله پوشه شما نه تصویر دارد نه نام ، نه می توان را مشاهده کرد نه جستجو ، جزو فایل های مخفی نیز نمی باشد . اگر فایلی که در این پوشه می خواهید قرار بدهید از درجه اهمیتی بالای برخوردار است  سعی کنید برای اینکه در جستجو نمایش داده نشود نام فایل را سمبلیک کرده و فرمت فایل را حذف کنید . به عنوان مثال لوگو سایت آسا رایان با نام Logo.psd می باشد . اگر فرمت فایل را به این Logo صورت حذف و نام فایل را Q قرار بدهیم چند درصد امکان دارد که این فایل در جستجو پیدا شود .برای محکم کاری که از روی حجم فایل پیدا نشود هم می توانید نام یک فایل سیستمی بر روی آن قرار بدهید .

Admin بازدید : 173 جمعه 21 شهریور 1393 نظرات (0)

بعضی از کاربران همیشه به دنبال راهی هستند که پوشه های خودشان را قفل (آموزش قفل کردن فایل و پوشه) یا از هر طریقی دسترسی به آن را محدود کنند . یا بر فرض مثال نام پوشه را حذف کرده و باعث جلب توجه کاربران دیگر شوند. کارهایی که بوسیله ترفندهای ویندوز امکان پذیر می باشد .  
مواردی که در بالا به آن اشاره کرده ام همه در شرایط ضروری مورد نیاز یک سیستم است . فرض کنید کامپیوتر شما در یک شبکه اداری می باشد که افراد دیگر به آن دسترسی دارند. در اینجا عقل حکم می کند که بعضی از پوشه ها را مخفی یا قفل گذاری کنیم یا با برداشتن نام پوشه اجازه جستجو افراد کنجکاو در سیستم را بگیریم . در ادامه ترفندی آموزش داده می شود تا با استفاده از آن نام یک پوشه که فایل های مهمی در آن قرار گرفته است را بی نام کنیم تا فرد دیگری نتواند بدنبال پوشه مورد نظر با یک نام خاص بگردد.

Admin بازدید : 151 جمعه 21 شهریور 1393 نظرات (0)

در دو بخش قبلی ، آموزش ساخت فولدری را یاد گرفتید که نامرئی و بدون نام شد و کاربران در شرایط پیش فرض نه می توانستند فایل را مشاهده کنند نه در جستجوها علائمی از آن پیدا کنند .در این بخش میخواهم شما را با یک ترفند سرگرم کننده آشنا کنم  ایجاد پوشه هایی خاص در ویندوز که نه می توانید نام آن را تغییر بدهید نه می توانید به صورت دستی این پوشه ها را حذف کنید .

تعداد صفحات : 2

درباره ما
وب سایت امیردانلود از 27/10/1392 با هدف خدمت رسانی رایگان به هموطنان ایرانی شروع به کار کرد.و امیدوار است که با یاری شما عزیزان به بالاترین رتبه در بین سایتهای ایرانی دست پیدا کند.با حمایت از ما مارا در این راه تنها نگذارید از طریق صفحه فیسبوک و انجمن ما صفحه فیسبوک مدیر سایت:facebook.com/amirhh.fans به ما بپیوندید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب و محتوای سایت در چه حدی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 247
  • بازدید ماه : 744
  • بازدید سال : 10,929
  • بازدید کلی : 200,650
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات متنی

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود