loading...
امیردانلود-وب سایت دانلود رایگان
اطلاعیه ها
وبسایت امیر دانلود 
Admin بازدید : 209 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

 

نرم افزار تلگرام یکی از سریع ترین نرم افزارهای ارتباطی است که به همین دلیل به سرعت نزد کاربران ایرانی محبوب شد.

 

استفاده از تلگرام فقط نیازمند اینترنت است که باعث کاهش هزینه های موبایل شما میشود.

 

نرم افزار تلگرام به شما امکان ارسال و دریافت پیغام های متنی، و همچنین فایل های چندرسانه ایرا میدهد. یعنی توسط آن میتوانید بدون محدودیت اقدام به ارسال و دریافت عکس، فیلم، و فایل های صوتی با دوستان خود نمایید.

 

اگر نسخه موبایل این نرم افزار را داشته باشید میتوانید نسخه کامپیوتر آن را نیز نصب کنید و امکانات آن لذت ببرید. نسخه دسکتاپ تلگرام یکی از بهترین نرم افزار های ارتباطی در بین نرم افزار های مشابه است و امکانات بسیار کاملی دارد.

Admin بازدید : 191 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

نسخه جدید درایور کارت‌ گرافیک های nVIDIA GeForce برای تمام نسخه های ویندوز منتشر شد! (352.86)

 

اگر ویندوز خود را تعویض کرده اید و درایور کارت گرافیک خود را ندارید و یا نسخه قدیمی آن را دارید میتوانید از مجموعه درایور های کارت گرافیک که توسط تیم سرزمین دانلود جمع آوری شده است استفاده کنید.

 

همانطور که میدانید، بسیاری از کارت گرافیک های موجود در بازار، مبتنی بر ان ویدیا جیفورس (nVIDIA GeForce) هستند. اما این کارت های گرافیکی در سری های مختلفی تولید شده اند و درایور هرکدام با دیگری فرق میکند. ضمن اینکه هر کارت گرافیک نیز برای ویندوز های مختلف نیاز به درایور های جداگانه دارد.

Admin بازدید : 214 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

بازی WARMACHINE: Tactics، یک بازی استراتژی نوبتی است که همان طور که از نام آن مشخص است، راهکار (تاکتیک) مهم ترین عامل برتری در آن است. در این بازی شما به دنیایی ملقب به سرزمین حکومت های پادشاهی آهنی وارد می شوید. سپاه شما در این بازی از قبل مشخص نشده است و می توانید بر اساس نیاز، سپاه خود را با جنگجویان ماهر و ربات های جنگنده تکمیل کنید و سپس آن را در جنگی بزرگ رهبری کنید. جنگ های این بازی مملو از ربات ها و سربازهایی است که برای جنگ از سلاح های پیشرفته و یا حتی جادو استفاده می کنند.

Admin بازدید : 123 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

بازی This War of Mine یک بازی ماجرایی تحسین شده است که با وجود این که در شرکت بزرگی ساخته نشده است، تا کنون توانسته است طرفداران زیادی کسب کند. این بازی جنبه هایی از جنگ را نمایان می کند که به ندرت در بازی های دیگر به آن ها توجه شده است و از نظر احساسی، بازیکن را درگیر خود می کند. در این بازی شما باید برای بقای خود تلاش کنید. همه چیز مثل وقایع پس از دنیا و حمله زامبی هاست. اما این بار با گروهی از زامبی های کند و کم هوش رو به رو نیستید. مصیبتی که اتفاق افتاده است حتی از هجوم گله های بزرگ زامبی ها هم وخیم تر است. این بار انسان ها با بی رحمی و سنگدلی موجبات کشتار یکدیگر را فراهم آورده اند. همچنین شما هم یک سرباز فوق العاده و تا دندان مسلح نیستید، بلکه یکی از بازماندگانی هستید که گرفتار عذاب جنگ شده اند. آتش جنگ به دامان همه افتاده است و گروه های اندکی که زنده مانده اند باید با کمک و یاری یکدیگر از پس گذراندن این دوران سخت بر آیند. غذا و دارو به مهم ترین عوامل مورد نیاز برای بقا تبدیل شده است. البته تنها شما و هم گروهی هایتان نیستید که باید برای یافتن منابع مورد نیاز همه جا را زیر و رو می کنید، بلکه بازماندگان دیگری هم با وضعیتی مشابه وجود دارند. بنابراین علاوه بر تک تیراندازهایی که بر روی بام های این شهر محاصره شده مستقر شده اند، ممکن است خود بازماندگان هم برای تصاحب منابع مورد نیاز، تهدیدی برای جان بازماندگان دیگر شوند.

Admin بازدید : 157 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

بسیاری از ما علاقمند به هنر نقاشی هستیم و می خواهیم که در رایانه خود نقاشی های زیبا ترسیم کنیم و نقاشی های فوق حرفه ای پدید آوریم و نیازمند نرم افزاری قدرتمند و آسان هستیم که در این زمینه نرم افزار Corel Painter Photo Essentials ابزاری بسیار کامل برای دوستداران هنر نقاشی می باشد. حتی آنان که کوچکترین آشنایی هم با نقاشی نداشته باشند می توانند طی مدت بسیار کوتاهی نقاشی هایی بسیار عالی ترسیم کنند.
نرم افزار Corel Painter Photo Essentials ابزاری قدرتمند در زمینه ترسیم نقاشی  های زیبا می باشد. این نرم افزار محیط کاربری بسیار ساده ای دارد و افکت های زیبای نرم افزار خودنمایی می کنند. ابزار ویرایش و نقاشی ها بسیار کامل است.
توسط این نرم افزار می توان جعبه رنگ ها را ترکیب کرد و رنگ های ترکیبی زیبایی را پدید آورد.
همچنین Corel Painter Photo Essentials از اکثر فرمت های رایج هم پشتیبانی کاملی به عمل می آورد. برای آنان که دستی در نقاشی دارند و می خواهند این هنر خود را به صورت الکترونیکی هم به تصویر بکشند Corel Painter Photo Essentials یکی از بهترین ابزار ها می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Corel Painter Essentials:
- قابلیت رسم نقاشی
- دارای ابزارهای کامل برای ویرایش
- ترکیب کردن ساده رنگ ها برای ساخت رنگ مورد علاقه
- پشتیانی از اکثر فرمت های رایج
- دارای افکت های بسیار
- محیطی ساده با استفاده اسان
- چاپ نقاشی ها با بهترین کیفیت ممکن
- و ...

Admin بازدید : 172 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)
دانلود Google Chrome v39.0.2171.65 + Chromium v41.0.2223.0 x86/x64 - نرم افزار مرورگر گوگل کروم


مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد.

Admin بازدید : 429 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

 

باز هم مثل سال های گذشته با شروع فصل جدید رقابت های هیجان انگیز فوتبال، شرکت موفق Konami با نسخه جدیدی از بازی PES15 وارد عرصه بازی های شبیه سازی ورزشی شده است. Pro Evolution Soccer 15 یک بازی زیبا و واقع گرایانه است که به عنوان یک رقیب جدی برای بازی هم ژانر خود یعنی FIFA15 شناخته می شود. گرچه در سال گذشته موفقیت FIFA بیش از رقیبش بود، اما امسال سازندگان PES با ساخت نسخه 15 ادعای تولید یک بازی کاملا واقع گرایانه با سبک بازی روان را دارند. بر خلاف FIFA15 که شعار هیجان واقعی را در دستور کار خود قرار داده است، PES15 بر روی دقت بالا به جزئیات و واقع گرایی بسیار بالا تاکید کرده است و با این ویژگی ها و شعار زمین از آن ماست، قصد رقابت با EA Sports را دارد. در نسخه جدید تمامی عناصر بازی به منظور برقراری رابطه بهتر با بازیکن بهینه سازی شده اند. این به این معنی است که با روان تر شدن سبک بازی، امکان پاسخ گویی به حرکاتی که بازیکن می خواهد انجام دهد بیشتر از همیشه شده است.

Admin بازدید : 151 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

 

(93/8/14) تغییرات:

- نسخه جدید 344.60 اضافه گردید!
- توجه داشته باشید از نسخه 344.60 به بعد درایورهای نسخه Desktop و Laptop با یک دیگر ادغام شده‌اند و هر دو از تمامی کارت‌های Desktop و Laptop سری 8 به بعد پشتیبانی می‌کنند.

کارت‌ گرافیک‌های NVIDIA سال‌هاست که رواج بسیاری در بین کاربرانِ انواع سیستم‌های کامپیوتری دارد، این کارت‌های گرافیکی، برای تمام علاقمندان فیلم، عکاسی دیجیتال و بازی‌های کامپیوتری امکانات و قابلیت‌های فراوانی را به ارمغان می‌آورد.
این مجموعه از درایورها شامل تمامی درایور‌های NVIDIA GeForce برای تمامی ویندوزها، هم کامپیوترهای رومیزی و هم لپ‌تاپ‌ها می‌باشد.

Admin بازدید : 146 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار COMSOL Multiphysics می توان طراحی و شبیه سازی پروژه های مهندسی برق،مکانیک، علوم زمین، شیمی، فیزیک، نجوم و کوانتوم را انجام داد. این  نرم افزار یک مجموعه شبیه سازی است که می تواند معادلات دیفرانسیل سیستم های غیر خطی را توسط مشتق های جزئی روش المان محدود در فضاهای یک، دو و سه بعدی حل نماید. این نرم افزار می تواند در حضور چالش هایی نظیر میدان های الکترومغناطیسی، کشش، دینامیک سیالات و دینامیک گاز به خوبی راهگشا باشد. همچنین این برنامه امکان تعامل با نرم افزارهای مهندسی دیگر مانند Matlab و Catia را دارد و نیز نام قبلی این نرم افزار Femlab بوده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار COMSOL Multiphysics:
- طراحی و شبیه سازی پروژه های مهندسی برق، مکانیک، علوم زمین، شیمی، فیزیک، نجوم و کوانتوم
- حل معادلات دیفرانسیل سیستم های غیر خطی را توسط مشتق های جزئی روش المان محدود در فضاهای یک، دو و سه بعدی
- راهگشای خوبی در حضور چالش هایی نظیر میدان های الکترومغناطیسی، کشش، دینامیک سیالات و دینامیک گاز
- امکان تعامل با نرم افزارهای مهندسی دیگر مانند Matlab و Catia
- قابلیت نصب هم بر روی ویندوز های 32 بیتی و هم 64 بیتی
- قابلیت نصب 
در سیستم عامل Mac OS و Linux
- و ...

Admin بازدید : 160 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)

مجموعه بازی‌های Call of Duty را می‌توان موفق‌ترین مجموعه بازی در تاریخ بازی‌های کامپیوتری دانست. نسخه‌های اول و دوم بازی Call of Duty بازی‌هایی درخور و زیبا هستند اما انقلابی که Call of Duty در دنیای کامپیوتر به پا کرد از نسخه چهارم آن کلید خورد. نسخه ششم مسیر رو به رشد مجموعه را به اوج رسانید و نسخه هفتم بازی که Black Ops نام گرفت، با داستانی جذاب چنان شوری در میان بازیکنان به پا کرد که این نسخه را به یکی از پر فروش‌ترین بازی‌های کل تاریخ بازی سازی تبدیل کرد. این نسخه با فروش ۲۵ میلیون عدد از آن درامدی بالای یک میلیارد دلار را برای سازندگانش به ارمغان آورد و پس از این واقعه حتی در میان کسانی که اهل بازی‌های کامپیوتری هم نیستند، کمتر کسی بود که نام Black Ops را نشنیده باشد و سازندگان بازی‌های سری Call of Duty با مطرح کردن بازی سازی به عنوان یک صنعت سود آور، کمک شایانی به پیشرفت دنیای بازی سازی کردند.

جدیدترین فرزند خانواده ندای وظیفه، Call of Duty: Advanced Warfare نام گرفته است. این نسخه آینده‌ای را تجسم می‌کند که در آن نه تنها سلاح‌ها و ابزارهای جنگی، پیشرفت قابل توجهی کرده‌اند بلکه جنگاوری هم بسیار پیشرفت کرده و جنگیدن با سایر ملت‌ها بسیار دشوارتر از پیش شده است. برای فرار از تکراری شدن سبک بازی، در نسخه جدید تغییراتی نسبت به نسخه‌های پیشین به وجود آمده است که هیجان بازی را به مراتب بالاتر برده و ذهن مخاطب را کاملاً از دنیای واقعی به سمت بازی سوق می‌دهد.

Call of Duty که همیشه جزو بهترین‌ها و اولین‌ها بوده است، این بار هم دست به کاری زده است که برای اولین بار در صنعت بازی سازی رخ می‌دهد. آن‌ها برای پویا نمایی یکی از شخصیت‌های بازی که Jonathan Irons نام داشته و یکی از قوی‌ترین مردان دنیا در داستان بازی است، از یک بازیگر هالیوود استفاده کرده‌اند. البته استفاده از صدا و یا سیمای بازیگران هالیوود در یک بازی مطلب جدیدی نیست اما چیزی که این بازی را از سایر رقبا متمایز می‌کند حضور Kevin Spacey ستاره سرشناس و محبوب هالیوود به عنوان شخصیت Jonathan Irons است؛ بازیگری که افتخار تصاحب جایزه اسکار را داشته است!

تعداد صفحات : 9

درباره ما
وب سایت امیردانلود از 27/10/1392 با هدف خدمت رسانی رایگان به هموطنان ایرانی شروع به کار کرد.و امیدوار است که با یاری شما عزیزان به بالاترین رتبه در بین سایتهای ایرانی دست پیدا کند.با حمایت از ما مارا در این راه تنها نگذارید از طریق صفحه فیسبوک و انجمن ما صفحه فیسبوک مدیر سایت:facebook.com/amirhh.fans به ما بپیوندید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب و محتوای سایت در چه حدی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 77
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 161
  • بازدید ماه : 658
  • بازدید سال : 10,843
  • بازدید کلی : 200,564
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات متنی

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود