loading...
امیردانلود-وب سایت دانلود رایگان
اطلاعیه ها
وبسایت امیر دانلود 
Admin بازدید : 148 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

در این برنامه شما می توانید ابزارهایی مانند محاسبه طول، زاویه، ارتفاع،جهت یاب، فاصله و... را بر روی گوشی اندرویدی خود داشته باشید. با این برنامه شما قادر به اندازه گیری طولفشیب، راویه،فاصله، ارتفاع، عرض، مساحت، قطب نما،فلزیاب،صدا و لرزه نگار می باشید. با نصب این نرم افزار 5 برنامه با 15 ابزار مختلف را می توانید روی گوشی خود داشته باشید.

این برنامه شامل مجموعه ای از 5 نرم افزار می باشد.
مجموعه اول شامل طول،زاویه،شیب،سطح،خطکش های حرفه ای می باشد. مجموعه دوم شامل ارتفاع،عرض،مساحت و نرم افزار های اندازه گیری هوشمند می باشد. مجموعه سوم شامل قطب نما،فلزیاب،GPS و قطب نمای هوشمند می باشد. مجموعه چهارم شامل نوسان سنج،صوت سنج و متر حرفه ای می باشد. مجموعه پنجم شامل چراغ قوه،ذره بین و نور حرفه ای می باشد.
تغییرات:
- برطرف شدن مشکلات
- پشتیبانی از گالاکسی اس5

Admin بازدید : 145 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

Google Android Studio پروژه جدید گوگل می باشد. این برنامه محیط جدیدی برای برنامه نویسی اندروید و همچنین عیب یابی برنامه ها می باشد و دیگر نیازی به Eclipse و پلاگین ADT نخواهید داشت. این برنامه برای همه برنامه نویسان بخصوص آنانی که به تازگی در این راه قدم گذاشته اند بسیار مناسب است و برنامه SDK را نیز در بر می گیرد. البته این برنامه هنوز در ورژن های اولیه خود می باشد و ممکن است عیب هایی نیز داشته باشد. لازم به ذکر است چون گوگل ایران را تحریم کرده است، برای آی پی های ایرانی دانلود این برنامه از سایت گوگل امکان پذیر نیست بنابراین آخرین نسخه از این برنامه برای دانلود در اختیار شما قرار داده شده است.

Admin بازدید : 165 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

 

 

 

شما با یک برنامه بسیار جالب و سرگرم کننده در زمینه موسیقی و گیانو روبرو می باشید که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. این برنامه رتبه یک را در بین دیگر برنامه های پیانو اندروید کسب کرده است. این پیانو دارای آهنگ های به روز و جدید از بهترین هنرمندان موسیقی جهان و در سبک های مختلف راک، پاپ و ... را دارا می باشد. این برنامه جالب دارای بیش از ۹۰۰ آهنگ، اضافه شدن موزیک های داغ و جدید به صورت خودکار، به دست آوردن آهنگ های جدید با تماشای فیلم ها می باشد.

Admin بازدید : 162 پنجشنبه 20 شهریور 1393 نظرات (0)

ورژن جدید نرم افزار iFunBox منتشر شد !

 

اگر شما هم یکی از دستگاه های کمپانی اپل را داشته باشید (مثلا موبایل آیفون، یا تبلت آیپد) حتما میدانید که نرم افزار استاندارد مدیریت این دستگاه ها، نرم افزار iTones است. اما این نرم افزار بر طبق سیاست های اپل که دوست دارد دستگاه ها و سیستم عاملش بسته بماند، محدودیت های زیادی دارد. مثلا فقط امکان نصب برنامه به صورت آنلاین وجود دارد. و یا برنامه های کپی و قفل شکسته به درستی نصب نمیشوند.

 

به همین دلیل بسیاری از دارندگان آیفون و آیپد، دستگاه های خود را جیلبرک میکنند تا محدودیت های سیستم عامل برداشته شود.

 

بعد از جیلبرک، دیگر امکان استفاده از نرم افزار iTones وجود ندارد. بنابر این باید یک نرم افزار جایگزین پیدا کنید که توسط آن بتوانید موبایل یا تبلت خود را مدیریت کنید و کارهایی مثل نصب برنامه و انتقال فایل را انجام دهید.

 

نرم افزار iFunBox یکی از بهترین نرم افزار ها برای مدیریت آیفون و آیپدهای جیلبرک شده است. که امکانات بسیار زیادی برای مدیریت و دسترسی کامل به قسمت های مختلف دستگاه در اختیار کاربر قرار میدهد.

Admin بازدید : 158 پنجشنبه 20 شهریور 1393 نظرات (0)

نرم افزار CDic یک دیکشنری جدید برای سیستم عامل iOS است. این دیکشنری بر روی موبایل هایآیفون و تبلت های آیپد قابل نصب و استفاده بوده و امکانات فراوانی در اختیار کاربر قرار میدهد.

 

دیکشنری CDic امکان ترجمه و تلفظ لغات به 6 زبان مختلف را دارد.

 

واژه نامه های مختلفی که به همراه این دیکشنری ارائه شده است امکان ترجمه این زبان ها را فراهم میکند:

- انگلیسی به فارسی، فارسی به انگلیسی

- فرانسوی به فارسی، فارسی به فرانسوی

- ایتالیایی به فارسی، فارسی به ایتالیایی

- اسپانیایی به فارسی، فارسی به اسپانیایی

- آلمانی به فارسی، فارسی به آلمانی

- روسی به فارسی، فارسی به روسی

- انگلیسی به انگلیسی

 

همچنین تلفظ انگلیسی این دیکشنری دارای دو لهجه American و British است.

 

از سایر قابلیت های این دیشکنری میتوان به محیط کاربری انگلیسی و فارسی، و همچنین امکان دسترسی سریع به ترجمه لغات اشاره کرد.

Admin بازدید : 143 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود مجموعه جدید زنگ اس ام اس (گلچین تابستان 93)

SMS Ringtones

 

 

 

 

یکی از کارهایی که معمولا افراد برای شخصی سازی و متمایز کردن موبایل خود از دیگران انجام میدهند، قرار دادن زنگ (رینگتون) اختصاصی برای موبایل است. بعضی ها علاوه بر زنگ موبایل، زنگ SMS گوشی خود را نیز تغییر میدهند تا وقتی اس ام اس جدیدی دریافت میکنند متوجه شوند که مربوط به موبایل آنهاست.

 

در این مطلب، مجموعه جدیدی از زنگ SMS را برای شما آماده کرده ایم. این مجموعه، گلچین بهترین زنگ های SMS است که در تابستان 93 منتشر شده است.

 

مجموعه SMS Ringtones حاوی 32 فایل صوتی با پسوند MP3 است که در همه موبایل ها (اندروید، آیفون، ویندوز موبایل، سیسمبین، جاوا، و ...) به عنوان صدای SMS قابل استفاده میباشد.

 

با توجه به اینکه این فایل های صوتی برای SMS استفاده میشوند، زمان بیشتر آنها بسیار کوتاه است (بین 1 الی 5 ثانیه). اما تعدادی از فایل ها زمان بیشتری (حدود 20 ثانیه) دارند تا برای همه سلیقه ها مناسب باشد.

 

این مجموعه زنگ SMS را میتوانید به صورت یکجا از سرزمین دانلود دریافت کنید.

Admin بازدید : 143 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (0)

آموزش ساخت Apple ID برای کاربران ایرانی

مراحل ساخت Apple ID

دوستان سلام امروز قصد داریم مراحل ساخت اپل ایدی در ایران رو به شما آموزش بدیم

در ادامه مطلب........

Admin بازدید : 115 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (0)

انواع پردازنده های گرافیکی موبایل و تبلت

ریزپردازنده‌ها یا میکروپروسسورها (Microprocessor) تراشه‌های کوچکی هستند که می‌توانند عملیات حسابی و منطقی را انجام دهند. این تراشه‌ها از تعداد بسیار زیادی ترانزیستور ساخته شده‌اند و هر دستگاه الکترونیکی که برای انجام کار خود نیاز به محاسبات منطقی دارد، از یک پردازنده بسیار ساده تا بسیار پیشرفته استفاده می کند.

Admin بازدید : 148 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود SoundHound - نرم افزار موبایل تشخیص آهنگ

دانلود SoundHound - نرم افزار موبایل تشخیص آهنگ
  

 

(93/4/21) تغییرات:

به روز رسانی نسخه اندروید به 6.1.2

اضافه شدن نسخه iOS

با نرم افزار جالب و قدرتمند SoundHound اطلاعات کامل موزیک در حال پخش را بدست آورید. گاهی اوقات پیش می آید که نمیدانید خواننده موزیک در حال پخش کیست. فقط کافی است نرم افزار را باز کرده و شروع به ضبط صدای موزیک کنید. در عرض چند ثانیه اطلاعات موزیک برای شما نمایش داده می شود.


لازم به ذکر است که این برنامه فقط موزیک های خارجی را تشخیص می دهد.
این برنامه آنلاین است. 

Admin بازدید : 185 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود InstaWeather - نرم افزار موبایل وضعیت آب و هوا

دانلود InstaWeather - نرم افزار موبایل وضعیت آب و هوا
 

 

(93/4/29) تغییرات:

به روز رسانی به نسنخه 3.7.7

این برنامه یکی از بهترین برنامه های هواشناسی برای اندروید می باشد. با استفاده از این برنامه از منطقه مورد نظرتان عکس بگیرید سپس برنامه تمامی مشخصات آب و هوایی آن منطقه را بر روی عکس قرار میدهد. این برنامه دارای امکان اضافه کردن متن به تصویر، نمایش درجه حرارت هوا، میزان رطوبت و سرعت باد می باشد.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
وب سایت امیردانلود از 27/10/1392 با هدف خدمت رسانی رایگان به هموطنان ایرانی شروع به کار کرد.و امیدوار است که با یاری شما عزیزان به بالاترین رتبه در بین سایتهای ایرانی دست پیدا کند.با حمایت از ما مارا در این راه تنها نگذارید از طریق صفحه فیسبوک و انجمن ما صفحه فیسبوک مدیر سایت:facebook.com/amirhh.fans به ما بپیوندید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب و محتوای سایت در چه حدی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 77
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 197
  • بازدید ماه : 694
  • بازدید سال : 10,879
  • بازدید کلی : 200,600
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات متنی

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود