loading...
امیردانلود-وب سایت دانلود رایگان
اطلاعیه ها
وبسایت امیر دانلود 
Admin بازدید : 215 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

اگر از طرفداران بازی های اکشن می باشید این بازی نیز در همین سک اکشن و هیجان انگیز برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. این بازی توانسته است در گوگل پلی امتیاز بالایی کسب کند و از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. اژدها آزاد شده است و اکنون تاریکی و نیروهای اهریمنی همه جا را فرا گرفته اند اکنون شما در این بازی باید در نقش یک جنگجوی قدرتمند و با اراده تمامی تلاش خود را به کار گیرید تا به جنگ با این نیروهای اهریمنی بروید و سرانجام به هدف نهایی خود یعنی نابودی شوالیه تاریکی و اژدهای خشمگین برسید. خود را آماده نبردی عظیم با نیروی شیازین و تاریکی کنید. سفر خود را در جهان تاریکی ها آغاز کرده و با چالش های مختلفی که پیش روی شماست مبارزه کنید، شما یک جنگجوی واقعی هستید پس این را به همه ثابت کنید و تاریکی ها را یکبار برای همیشه از سرزمین خود بیرون کنید. این بازی یک بازی آنلاین با گرافیک و محیطی جالب می باشد.

Admin بازدید : 172 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

شما با یک بازی در سبک بازی های RPG فوق الاده زیبا برای سیستم عامل اندروید روبرو می باشید. این بازی توانسته در گوگل پلی امتیاز بالایی را کسب کند و از محبوبیت بالایی برخوردار شود. این بازی زیبا دارای گرافیکی عالی همراه با داستانی گیرا و زیبا می باشد که لذت بازی کردن را دو چندان می کند. در طول بازی شما از میان جنگل ها و شهرهای تاریخی بسیار زیبایی عبور خواهید کرد. بازی دارای بیش از ۱۰ ساعت ماجراجویی می باشد که در آن باید در میان بیابان ها، سرزمین های جادویی و جنگل تاریک سفر خود را آغاز و ماموریت هایی که به شما داده می شود را با موفقیت به پایان برسانید. در این بازی شما باید بیش از ۷۰ منطقه مختلف با چالش های خاص آن سفر کنید و بیش از ۲۰۰ آیتم را پیدا کنید.

Admin بازدید : 124 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

شما با یک بازی هیجان انگیز و زیبا در سبک بازی های اکشن و شبیه ساز برای سیستم عامل اندروید روبرو می باشید. در این بازی زیبا شما کنترل یک تیم نجات بین المللی را بر عهده دارید و باید در بیش از ۳۰ ماموریت نجات مختلف شرکت نمایید و به بهترین شکل ممکن ماموریت را به اتمام برسانید. زندانیان نظامی و افراد مبتلا به ویروس ها را نجات دهید. در طول مراحل ممکن است دشمنان و یا زامبی ها مانع بلند شدن هلیکوپتر شوند پس باید نهایت دقت و تلاش خود را به کار ببرید. این بازی دارای گرافیکی دیدنی و مجذوب می باشد.


ویژگی های اصلی بازی:
- وجود هلیکوپترهای بسیار با الهام از مدل واقعی آنها
- فرماندهی انواع هلیکوپترها با بیش از ۳۰ ماموریت مختلف
- عملیات نجات تحت شرایط مختلف بازی: آتش سوزی، جنگل ها و صحرا
- شیوع بیماری های ویروسی مختلف
- گردش روز و شب و حالات مختلف آن

Admin بازدید : 125 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

 

(93/8/15) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 1.0.8

خود را برای یک بازی مسابقه ای بسیار معروف و محبوب در سبک مسابقات رانندگی برای سیستم عامل انروید آماده کنید. اکنون نسخه جدیدی از این بازی و سری سوم آن عرضه شده است تا حسابی شما را به هیجان بیاورد. این سری از بازی ها یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های اتومبیل رانی در اندروید می باشند که دارای گیم پلی وگرافیک بسیار عالی می باشد، در این بازی می توانید اوج هیجان را تجربه کنید. در این بازی همچنین قادر خواهید بود چاتومبیل های خود را شخصی سازی کنید.


ویژگی های اصلی بازی:
- یکی از گرافیکی ترین بازی های اندروید
- ۳۶ مرحله در ۶ محیط مختلف
- ۲۸ اتومبیل بسیار جذاب شامل کامیون ها
- رویدادهای مختلف و جذاب
- جزئیات گرافیکی و فیزیک پیچیده تر از همیشه
- کنترل های لمسی قابل تنظیم
- پشتیبانی کامل گیم پد
- ساپورت زبان های مختلف
تغییرات:
- بهبود تنظیمات گرافیکی بازی
- بهبود گیم پلی
- اضافه شدن آهنگ های جدید
- افزایش گرافیک و سایه ها
- اضافه شدن Washboard آنلاین
- برطرف شدن مشکلات بازی

Admin بازدید : 165 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

 

 

 

شما با یک برنامه بسیار جالب و سرگرم کننده در زمینه موسیقی و گیانو روبرو می باشید که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. این برنامه رتبه یک را در بین دیگر برنامه های پیانو اندروید کسب کرده است. این پیانو دارای آهنگ های به روز و جدید از بهترین هنرمندان موسیقی جهان و در سبک های مختلف راک، پاپ و ... را دارا می باشد. این برنامه جالب دارای بیش از ۹۰۰ آهنگ، اضافه شدن موزیک های داغ و جدید به صورت خودکار، به دست آوردن آهنگ های جدید با تماشای فیلم ها می باشد.

Admin بازدید : 128 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

 

 

 

بازی Need for Speed Shift از سری بازی های معروف Need for Speed Shift می باشد که کمپانی EA نسخهموبایل SHIFT را منتشر کرده است. در این بازی در پیست های مسابقه در شهرهای دوبی، شیکاگو، ایتالیا و اندن مسابقه می دهید و از یک مسابقه با هیجان و با سرعت لذت می برید.


تغییرات:
- اضافه شدن نسخه مود - برطرف شدن مشکلات - پشتیبانی از Nexus 5, Nexus 7, Samsung Galaxy S4 

Admin بازدید : 130 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (0)

دیگر همه شما با بازی مهروف و محبوب فیفا از شرکت معروف EA آشنایی دارید. اکنون نسخه جدید این بازی برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. بازیکنان واقعی، تیم های واقعی، لیگ های واقعی، ساخت تیم خود در فیفا ۱۵ ساخته کمپانی محبوب EA Sports با بیش از ۱۰ هزار بازیکن، ۵۸۳ تیم معتبر، ۳۳ لیگ و ۳۴ استادیوم واقعی است. از لیگ برتر انگلیس و لالیگا اسپانیا تا بوندسلیگای آلمان و فراتر از آن هیجان فوتبال را همراه خود همه جا داشته باشید. در این بازی امکان ساخت تیم مورد علاقه خود را نیز دارا هستید. اگر از طرفداران ورزش فوتبال می باشید این بازی را هرگز از دست ندهید. این بازی دارای گرافیکی بسیار بالا و با کیفیت همراه با صداگذاری بسیار واقعی می باشد.

Admin بازدید : 162 پنجشنبه 20 شهریور 1393 نظرات (0)

بازی OverKill یک بازی اسلحه ای و سراسر درگیری و هیجان است. شما در نقش قهرمان داستان باید شهر خود را از مهاجمانی که همه جا را به آشوب کشیده اند پاکسازی کنید.

 

در این بازی ده ها اسلحه مرگبار وجود دارد که به مرور آنها را به دست خواهید آورد. بازی پر از صحنه های خشونت آمیز است و برای کودکان توصیه نمیشود.

 

این بازی نسخه iOS بوده و بر روی گوشی های آیفون و همچنین تبلت های آیپد قابل اجرا است.

Admin بازدید : 167 پنجشنبه 20 شهریور 1393 نظرات (0)

بازی طناب را ببر (Cut the Rope) در طول مدت کوتاهی که از انتشار آن میگذرد به سرعت محبوب شده است. هر چند محبوب شدن سریع یک بازی چندان هم موضوع تازه ای نیست (به عنوان نمونه میتوان محبوبیت سریع و فوق العاده بازی Angry Birds را مثال زد)

 

با محبوب شدن نسخه اول بازی Cut the Rope که برای موبایل های اندروید منتشر شده بود، این بازی برای سایر سیستم عامل های موبایل (از جمله iOS) نیز تولید شد.

 

به تازگی نسخه جدید این بازی، به اسم سفر در زمان (Cut the Rope: Time Travel) برای سیستم عامل iOS منتشر شده است. این نسخه بر روی موبایل های آیفون و تبلت های iPad قابل اجرا است.

 

انجام این بازی نیاز به ترکیبی از سرعت و ذکاوت بالا دارد. هر محله از این بازی فقط دارای یک صحنه (Screen) ثابت است. شکلات ها از طناب هایی آویزان هستند. شما باید با بریدن طناب ها (در زمان) مناسب، آنها را به دهان شکلات خور های همیشه گرسنه برسانید! اما همه چیز به این سادگی نیست. پیدا کردن روش بریدن طناب ها در برخی از مراحل بسیار دشوار است.

Admin بازدید : 139 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود Doodle Jump - بازی موبايل پرش دودل

دانلود Doodle Jump - بازی موبايل پرش دودل
    

 

(92/10/18) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 2.1.0 برای اندروید

هشدار: به شدت اعتیاد آور است! در بازی دودل با کنترل و انجام حرکات زیگزاگ ماهرانه و دقیق دودل این چهارپای عجیب را هدایت می کنید تا بر روی کاغذ شطرنجی بالا و بالاتر رفته، از موانع و سیاه چاله ها جان سالم به در برده، دشمنان پیش رو را با پرتاب بمب هایی که بر روی بینی اش نصب است از بین برده تا در نهایت این سفر پر پرش خود را به اتمام برساند.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
وب سایت امیردانلود از 27/10/1392 با هدف خدمت رسانی رایگان به هموطنان ایرانی شروع به کار کرد.و امیدوار است که با یاری شما عزیزان به بالاترین رتبه در بین سایتهای ایرانی دست پیدا کند.با حمایت از ما مارا در این راه تنها نگذارید از طریق صفحه فیسبوک و انجمن ما صفحه فیسبوک مدیر سایت:facebook.com/amirhh.fans به ما بپیوندید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب و محتوای سایت در چه حدی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 77
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 221
  • بازدید ماه : 718
  • بازدید سال : 10,903
  • بازدید کلی : 200,624
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات متنی

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود