دانلود Windows 8.1 Professional with Update x86/x64 Integrated April 2014 - ویندوز 8.1 نسخه حرفه‌ای به همراه جدیدترین آپدیت‌ها
(93/1/26) تغییرات:
- نسخه از پیش فعال شده ویندوز 8.1 نسخه‌ی Professional به همراه آخرین آپدیت‌ها تا ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ بر روی سایت قرار گرفت!
- این نسخه فقط شامل Windows 8.1 Professional می‌باشد.
- هر دو نسخه این Windows بر روی DVD معمولی رایت می‌شود.
- این ویندوز برای نصب نیازی به Serial Number و Product Key ندارد.
 

Windows 8.1 نسخه‌ی تکامل یافته ویندوز 8 می‌باشد که در سال 2013 عرضه شد. از مهمترین تغییرات این ویندوز می‌توان به این نکته اشاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربران از رابط کاربری Metro در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه Desktop هدایت می‌شوند. 

با پشتیبانی از نمایشگرها با وضوح تصویر بالا مایکروسافت بالاخره توانست محصولاتی همانند Surface Pro را به بازار عرضه کند و به رقابت با Apple و گوگل بپردازد. قابلیت‌های جدید در ویندوز 8.1 شامل بازگشت دکمه استارت، Interface جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و برنامه‌های جدیدی همانند Facebook و Flipboard و قابلیت‌های سفارشی سازی دیگری است. پس زمینه‌ها متحرک شده‌اند و شما می‌توانید برای محافظ صفحه هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید.

ویژگی های جدید ویندوز 8.1:
- رابط کاربری جدید (مترو) برای صفحه نمایش لمسی
- مرورگر اینترنت اکسپلورر 11
- ورود کاربری با استفاده از تصویر
- برنامه مدیریت وظیفه جدید
- راه اندازی ویندوز با استفاده از فلش مموری
- پشتیبانی از چندین نمایشگر
- پشتیبانی از USB3
- پشتیانی از معماری ARM علاوه بر اینتل و AMD
- صفحه شروع جدید
- قابلیت بازگردانی سیستم عامل به تنظیمات کارخانه
- سیستم پرونده جدید ReFS
- پشتیبانی از ارتباط حوزه نزدیک (NFC)
- پشتیبانی از فناوری RAID 1 و RAID 5
- اضافه شدن نوار Ribbon به ویندوز اکسپلورر مانند مایکروسافت آفیس 2010
- توانایی بازکردن پرونده‌های ISO ،IMG و VHD

توضیح نسخه جدید به همراه آپدیت (with Update):
شرکت مایکروسافت در تاریخ 4 مارس 2014 (۵ فروردین ۱۳۹۳) آپدیتی بسیار مهم و حجیمی را تحت عنوان‌هایی غیر رسمی نظیر «Update 1» یا «Spring Update» یا «آپدیت بهار» منتشر کرد که در آن تعداد بسیاری از اشکالات و ایرادات نسخه اصلی ویندوز 8.1 برطرف گردیده و ویژگی‌های بسیاری به ویندوز اضافه شده است.

به همین خاطر شرکت مایکروسافت در این تاریخ اقدام به بروزرسانی تمامی ویندوزهای خود کرد و ویندوز 8.1 آپدیت شده را تحت عنوان رسمی «Windows 8.1 with Update» منتشر کرد.

توجه: افرادی که مایل به نصب مجدد ویندوز نیستند می‌توانند از تاریخ ۹ فروردین ۱۳۹۳ ویندوز 8.1 خود را از طریق Windows Update به Update 1 بروزرسانی کنند.

توضیح نسخه جدید قرار داده شده:
نسخه‌ای که پیش روی شماست شامل تمامی آپدیت‌های ویندوز 8.1 تا 15 آوریل 2014 (۲۶ فروردین ۱۳۹۳) می‌باشد.

نکته بسیار مهم: این نسخه از ویندوز فقط شامل Windows 8.1 Professional می‌شود و نسخه‌های دیگر ویندوز مانند Enterprise را در برنمی‌گیرد، در صورت تمایل می‌توانید نسخه AIO را دانلود کنید که شامل تمامی نسخه‌های ویندوز به صورت آپدیت شده است.

توجه: این نسخه از ویندوز بدون هیچ گونه دستکاری بوده و هیچ چیزی از ویندوز حذف و یا به آن اضافه نگردیده است بلکه فقط تمامی آپدیت‌ها به آن اضافه شده و همچنین ابزار فعال سازی مناسب قرار داده شده است در نتیجه این نسخه از ویندوز کاملاً مورد اعتماد بوده و استفاده از آن به همگان پیشنهاد می‌شود.