loading...
امیردانلود-وب سایت دانلود رایگان
اطلاعیه ها
وبسایت امیر دانلود 
Admin بازدید : 136 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

تربیت سگ اقدامی است که طی آن به سگ آموزش داده شود که اقدام خاصی را در قبل دستور خاصی انجام دهد. این دوره‌های آموزش شامل چیزهایی که خود سگ انجام می‌دهد نمی‌شود بلکه آن چیزی است که سگ آموخته‌است.

روش های آموزشی متفاوتی برای آموزش سگ وجود دارد و همچنین اهداف مختلفی از این آموزش ها پی گرفته می‌شود، این اهداف شامل پایه‌ای ‌ترین آموزش یعنی فرمانبرداری تا تخصصی ‌ترین زمینه ‌ها مانند اجرای قانون، مقاصد نظامی، جستجو و نجات، شکار، کار با احشام، کمک به افراد معلول، سرگرمی، ورزشی و یا حفاظت از افراد و اموال می‌تواند باشد.
به عنوان دسته‌ای از حیوانات، سگ های وحشی به صورت غریزی تمایل دارند با همنوعان خود به صورت گروهی زندگی کنند. 

خیلی از سگ ها چه سگ های وحشی و چه سگ های نژاد بندی شده می‌توانند تفسیر و پاسخ مناسبی به درخواست های شخص مربی بدهند.
دوره آموزشی CTS Obedience without Conflict یکی از برجسته ترین و موفق ترین مجموعه های آموزشی در زمینه تربیت سگ که در آن تکنیک های کاربردی زیادی برای کنترل و فرمان دهی به سگ ها توسط برخی از خبره ترین مربیان سگ ها آموزش داده می شود.

Admin بازدید : 145 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

یوگا به طرز چشمگیری می تواند باعث درمان بیماری های مرتبط با ستون مهره ها، پشت و کمر و کاهش دردهای عضلانی- استخوانی شده و نیاز به عمل جراحی و یا مصرف بیش از حد داروها را برطرف کند. یو گا دارای سبک های گوناگونی است ولی در حقیقت همه آن ها قوانین یکسانی را دنبال می کنند.
وینی یوگا (Viniyoga) یک عمل توانمند سازی و دگرگون کننده و روشی برای یکپارچه کردن تمرینات براساس نیازهای هر فرد است، آنچنان که فرد را به سمت رشد و تغییر سوق می دهد. بشر همواره در تمام سطوح وجودی خود (فیزیکی، احساسی و عقلانی) در حال تحول و تکامل است و می توان از وینی یوگا به عنوان یک روال یوگا که درمسیر یابی و تکامل این تحول ما را یاری می کند نام برد. وینی یوگا، مانند یوگا اثرات درمانی بسیاری دارد چرا که عملکرد دستگاه های مختلف بدن را تنظیم کرده و باعث فرمان بری دستگاه های بدن از مغز می شود.

مجموعه آموزشی Viniyoga Therapy for the Upper Back, Neck & Shoulders حاوی تعدادی فیلم آموزش نرمش های کاربردی وینی یوگا برای درمان ناراحتی های نواحی گردن، شانه ها و کمر است. این تمرینات به شیوه ای طراحی شده اند که در کاهش درد ها و افزایش میزان سلامتی بیمارانی که از ناراحتی در این نواحی رنج می بردند، بسیار موثر عمل می کنند.

ویژگی های مجموعه آموزشی:
- استفاده از یوگا درمانی در کاهش دردها
- آموزش چگونگی اجرای صحیح حرکت ها
- تمرینات وینی یوگا برای گردن و شانه ها
- تمرینات وینی یوگا برای گردن و کمر
- و ... 

Admin بازدید : 142 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

 

اگر با فیلم های مستند شبکه National Geographic آشنا نیستید، باید بدانید که این شبکه تولید کننده بهترین فیلم های مستند در سراسر جهان است. کمپانی National Geographic Society دارای بیش از 20 شبکه تلویزیونی و ماهواره ای در دنیاست.

 

کمپانی National Geographic Society در سال 1888 (یعنی بیش از 120 سال پیش) تاسیس شد. فعالیت اولیه این شرکت در زمینه تحقیقات جغرافیایی و نقشه برداری بود.

 

فعالیت های رسانه ای و تلویزیونی این کمپانی در سال 1964 و از طریق شبکه های CBS در امریکا آغاز شد، و امروزه شبکه های اختصاصی این شرکت دارای بیش از 600 میلیون بیننده در سراسر جهان است.

 

 

 

 

یکی از معروف ترین مستند های National Geographic ، مستند مرگبار ترین حیوانات جهان (Worlds Deadliest Animals) است. این مستند در 6 قسمت تهیه شده و کشنده ترین حیوانات در سراسر دنیا را معرفی میکند. هر قسمت از این مستند، شامل معرفی حیوانات مرگبار در یکی از مناطق دنیاست.

 

مناطقی که این 6 مستند در آنها تهیه شده عبارتند از:

- افریقا

- آمازون

- آسیا (خشکی ها)

- آسیا (دریاها)

- استرالیا

- کاستاریکا

 

در این مطلب ، میتوانید این 6 مستند را با کیفیت بالا دانلود کنید. در ادامه مطلب، تصاویری از قسمت های مختلف مستند Worlds Deadliest Animals قابل مشاهده است.

Admin بازدید : 113 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)
دانلود Tennis Tutorial Series - مجموعه آموزشی تنیس

تنیس ورزشی راکتی است که بین دو نفر (سینگل) یا بین دو تیم دونفره (دوبل) بازی می ‌شود. هر بازیکن راکتی دارد که دارای صفحه‌ای از شبکه توری است. بازیکن با این راکت، توپی لاستیکی با پوشش نمدی را به زمین حریف پرتاب می‌کند. بازیکنی (یا تیمی) که زودتر امتیاز نهائی را به دست آورد برنده‌است. 
جیمز جنسن (James Jensen) یکی از مشهورترین بازیکنان و مربی های این ورزش می باشد که با داشتن مدرک UPSTA دارای 20 سال تجربه حرفه ای به عنوان بازیکن و مربی در رشته تنیس است. او دارای رویکرد استراتژی های نوین است که باعث می شود شما تنیس را در دوره آموزشی Pro Tennis Lessons به خوبی فرا گرفته و مانند ستارگان بزرگی مانند Safin, Hewitt و Agassi شات های اختصاصی بزنید و پیروز میدان باشید. همچنین جنسن به شما نحوه سبک های مختلف با توجه به سبک حریف را هم اموزش می دهد که این خود به بازی شما حالتی پویا یا داینامیک می دهد. هر بازیکن با هر سطحی از مهارت (مبتدی یا حرفه ای) می تواند از این سبک آموزشی برای بالا بردن مهارت های خود استفاده نماید.

Admin بازدید : 706 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)
دانلود Hapkido by Philippe Pinerd-D - آموزش هاپکیدو

هاپکیدو (Hapkido) عصاره هنرهای رزمی مشرق زمین و در واقع نوع تکامل یافته این هنرهاست. این هنر رزمی که فنون آن بیشتر از حمله، برای دفاع کردن پیش بینی شده، ورزش بومی کره جنوبی است. هاپکیدو از سه واژه هاپ (هماهنگی) کی (انرژی) دو (روش) ترکیب یافته و بر روی هم به معنی روش هماهنگی نیروی درونی است. نوع اجرای فنون و معنی لغوی ورزش هاپکیدو، بیان کننده اتحاد نیروهاست و آن را ورزش دفای قوی می‌شناسند. به نوعی می توان گفت که هنر رزمی هاپکیدو شناخت آناتومی بدن انسان است و از نیروی حریف علیه خود او استفاده می شود زیرا هنگام دفاع در برابر ضربه‌ های چه با دست چه با پا یا سلاح، فردی که با این هنر رزمی آشنایی دارد، نیروی جنبشی حاصل از حرکت حریف رابرای ضربه زدن به خود او به کار می گیرد. در واقع تکنیک های هاپکیدو به گونه ای طراحی شده که هر حمله‌ای از طرف حریف را طی حرکات صلح جویانه به خودحمله کننده برمی گرداند و برخلاف بسیاری از هنرهای رزمی تا حدودی انحصاراً بر پایه ضربه زدن (مشت یالگد) بنا شده‌است.

Admin بازدید : 129 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)
دانلود Rushfit Georges St-Pierre 8 Week Ultimate Home Training Program - آموزش RushFit و تمرینات به سبک MMA

فیلم های آموزشی RUSHFIT به صورت یک برنامه تمرینی سریع، کارآمد و موثر طراحی شده اند تا شما قادر باشید حداکثر نتیجه را در کمترین زمان ممکن بدست آورید. سبکی که در این مجموعه آموزشی توسط Georges St-Pierre دنبال می شود، سبک هنرهای رزمی ترکیبی Mixed martial arts (MMA) می باشد که یک ورزش فول‌کنتاکت رزمی است و در آن از فنون ضربه‌ای و فنون گلاویزی رشته‌های مختلف رزمی استفاده می‌شود. استفاده از تمرینات این سبک در بدنسازی با عث افزایش سوخت کالری، افزایش قدرت بدنی و حجم ماهیچه ها و به طور کلی عضله سازی سریعتر می شود. این مجموعه آموزشی دارای 6 فیلم آموزشی، راهنمای تغذیه و برنامه تمرین روزانه می باشد.

درباره ما
وب سایت امیردانلود از 27/10/1392 با هدف خدمت رسانی رایگان به هموطنان ایرانی شروع به کار کرد.و امیدوار است که با یاری شما عزیزان به بالاترین رتبه در بین سایتهای ایرانی دست پیدا کند.با حمایت از ما مارا در این راه تنها نگذارید از طریق صفحه فیسبوک و انجمن ما صفحه فیسبوک مدیر سایت:facebook.com/amirhh.fans به ما بپیوندید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب و محتوای سایت در چه حدی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 77
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 193
  • بازدید ماه : 690
  • بازدید سال : 10,875
  • بازدید کلی : 200,596
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات متنی

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود