loading...
امیردانلود-وب سایت دانلود رایگان
اطلاعیه ها
وبسایت امیر دانلود 
Admin بازدید : 209 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

 

نرم افزار تلگرام یکی از سریع ترین نرم افزارهای ارتباطی است که به همین دلیل به سرعت نزد کاربران ایرانی محبوب شد.

 

استفاده از تلگرام فقط نیازمند اینترنت است که باعث کاهش هزینه های موبایل شما میشود.

 

نرم افزار تلگرام به شما امکان ارسال و دریافت پیغام های متنی، و همچنین فایل های چندرسانه ایرا میدهد. یعنی توسط آن میتوانید بدون محدودیت اقدام به ارسال و دریافت عکس، فیلم، و فایل های صوتی با دوستان خود نمایید.

 

اگر نسخه موبایل این نرم افزار را داشته باشید میتوانید نسخه کامپیوتر آن را نیز نصب کنید و امکانات آن لذت ببرید. نسخه دسکتاپ تلگرام یکی از بهترین نرم افزار های ارتباطی در بین نرم افزار های مشابه است و امکانات بسیار کاملی دارد.

Admin بازدید : 192 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

نسخه جدید درایور کارت‌ گرافیک های nVIDIA GeForce برای تمام نسخه های ویندوز منتشر شد! (352.86)

 

اگر ویندوز خود را تعویض کرده اید و درایور کارت گرافیک خود را ندارید و یا نسخه قدیمی آن را دارید میتوانید از مجموعه درایور های کارت گرافیک که توسط تیم سرزمین دانلود جمع آوری شده است استفاده کنید.

 

همانطور که میدانید، بسیاری از کارت گرافیک های موجود در بازار، مبتنی بر ان ویدیا جیفورس (nVIDIA GeForce) هستند. اما این کارت های گرافیکی در سری های مختلفی تولید شده اند و درایور هرکدام با دیگری فرق میکند. ضمن اینکه هر کارت گرافیک نیز برای ویندوز های مختلف نیاز به درایور های جداگانه دارد.

Admin بازدید : 157 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

بسیاری از ما علاقمند به هنر نقاشی هستیم و می خواهیم که در رایانه خود نقاشی های زیبا ترسیم کنیم و نقاشی های فوق حرفه ای پدید آوریم و نیازمند نرم افزاری قدرتمند و آسان هستیم که در این زمینه نرم افزار Corel Painter Photo Essentials ابزاری بسیار کامل برای دوستداران هنر نقاشی می باشد. حتی آنان که کوچکترین آشنایی هم با نقاشی نداشته باشند می توانند طی مدت بسیار کوتاهی نقاشی هایی بسیار عالی ترسیم کنند.
نرم افزار Corel Painter Photo Essentials ابزاری قدرتمند در زمینه ترسیم نقاشی  های زیبا می باشد. این نرم افزار محیط کاربری بسیار ساده ای دارد و افکت های زیبای نرم افزار خودنمایی می کنند. ابزار ویرایش و نقاشی ها بسیار کامل است.
توسط این نرم افزار می توان جعبه رنگ ها را ترکیب کرد و رنگ های ترکیبی زیبایی را پدید آورد.
همچنین Corel Painter Photo Essentials از اکثر فرمت های رایج هم پشتیبانی کاملی به عمل می آورد. برای آنان که دستی در نقاشی دارند و می خواهند این هنر خود را به صورت الکترونیکی هم به تصویر بکشند Corel Painter Photo Essentials یکی از بهترین ابزار ها می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Corel Painter Essentials:
- قابلیت رسم نقاشی
- دارای ابزارهای کامل برای ویرایش
- ترکیب کردن ساده رنگ ها برای ساخت رنگ مورد علاقه
- پشتیانی از اکثر فرمت های رایج
- دارای افکت های بسیار
- محیطی ساده با استفاده اسان
- چاپ نقاشی ها با بهترین کیفیت ممکن
- و ...

Admin بازدید : 151 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

 

(93/8/14) تغییرات:

- نسخه جدید 344.60 اضافه گردید!
- توجه داشته باشید از نسخه 344.60 به بعد درایورهای نسخه Desktop و Laptop با یک دیگر ادغام شده‌اند و هر دو از تمامی کارت‌های Desktop و Laptop سری 8 به بعد پشتیبانی می‌کنند.

کارت‌ گرافیک‌های NVIDIA سال‌هاست که رواج بسیاری در بین کاربرانِ انواع سیستم‌های کامپیوتری دارد، این کارت‌های گرافیکی، برای تمام علاقمندان فیلم، عکاسی دیجیتال و بازی‌های کامپیوتری امکانات و قابلیت‌های فراوانی را به ارمغان می‌آورد.
این مجموعه از درایورها شامل تمامی درایور‌های NVIDIA GeForce برای تمامی ویندوزها، هم کامپیوترهای رومیزی و هم لپ‌تاپ‌ها می‌باشد.

Admin بازدید : 146 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار COMSOL Multiphysics می توان طراحی و شبیه سازی پروژه های مهندسی برق،مکانیک، علوم زمین، شیمی، فیزیک، نجوم و کوانتوم را انجام داد. این  نرم افزار یک مجموعه شبیه سازی است که می تواند معادلات دیفرانسیل سیستم های غیر خطی را توسط مشتق های جزئی روش المان محدود در فضاهای یک، دو و سه بعدی حل نماید. این نرم افزار می تواند در حضور چالش هایی نظیر میدان های الکترومغناطیسی، کشش، دینامیک سیالات و دینامیک گاز به خوبی راهگشا باشد. همچنین این برنامه امکان تعامل با نرم افزارهای مهندسی دیگر مانند Matlab و Catia را دارد و نیز نام قبلی این نرم افزار Femlab بوده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار COMSOL Multiphysics:
- طراحی و شبیه سازی پروژه های مهندسی برق، مکانیک، علوم زمین، شیمی، فیزیک، نجوم و کوانتوم
- حل معادلات دیفرانسیل سیستم های غیر خطی را توسط مشتق های جزئی روش المان محدود در فضاهای یک، دو و سه بعدی
- راهگشای خوبی در حضور چالش هایی نظیر میدان های الکترومغناطیسی، کشش، دینامیک سیالات و دینامیک گاز
- امکان تعامل با نرم افزارهای مهندسی دیگر مانند Matlab و Catia
- قابلیت نصب هم بر روی ویندوز های 32 بیتی و هم 64 بیتی
- قابلیت نصب 
در سیستم عامل Mac OS و Linux
- و ...

Admin بازدید : 151 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)
(93/4/28) تغییرات:

- کرک های جدید اضافه گردید!

پس از نصب ویندوز 8، مایکروسافت به مدت 30 روز به شما فرصت می دهد تا از ویندوز استفاده کنید و آن را مورد سنجش خود قرار دهید و چنانچه از قابلیت های ویندوز راضی بودید می بایستی نسبت به خرید شماره سریال قانونی اقدام کرده و ویندوز خود را از طریق اینترنت فعال کنید، ولی از آنجایی که بسیاری از کاربران ایرانی ویندوز را به صورت غیر قانونی نصب می کنند و از طرفی هم امکان خرید ویندوز برای بسیاری از کاربران مهیا نیست، کاربران همواره به دنبال رفع این محدودیت زمانی ویندوز 8 هستند.

Admin بازدید : 152 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

Windows 10 جدیدترین نسخه و نسل جدید سیستم عامل ویندوز بوده که به تازگی منتشر شده و قرار است جایگزین Windows 8.1 شود. ظاهراً شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته است تا Windows 9 را به Windows 10 تغییر دهد و نسل جدید سیستم عامل ویندوز، Windows 10 خواهد بود.

تغییرات بسیار گسترده‌ای در Windows 10 نسبت به نسخه‌ی قبلی ویندوز صورت گرفته است که فعلاً جزئیات آن در دسترس نیست ولی مواردی مانند «Multi-desktop» یا «میزکار چندگانه» و بازگشت Start Menu محبوب اولین تغییراتی هستند که به چشم می‌خورند؛ اضافه شدن چندین برنامه دیگر Metro و همگام بودن تمامی نرم افزارها با یکدیگر از جمله تغییراتی هستند که به محیط کاربری Metro اضافه شده‌اند.

Windows 10 از نظر ظاهری بسیار شبیه Windows 8.1 است ولی عملکرد و کارایی آن بهبود یافته است، هسته ویندوز به طور وسیعی تغییر پیدا کرده و بسیاری از مشکلات Windows 8 برطرف گردیده است؛ مایکروسافت با ارائه Windows 10 امیدوار است تا بتواند بار دیگر موفقیت Windows XP و Windows 7 را کسب کند.

اولین نسخه پیش نمایش Windows 10 تحت عنوان Technical Preview به تازگی منتشر شده و از سایت رسمی مایکروسافت نیز قابل دانلود است.

نکات قابل توجه:
1. این نسخه اولین نسخه پیش نمایش ویندوز بوده و برای تست و آزمایش ویژگی‌های جدید ویندوز منتشر شده است و مناسب استفاده‌ی روزمره نیست.

2. همراه توجه داشته باشید که این نسخه از ویندوز ممکن است ایرادات و اشکالاتی داشته باشد و برنامه‌های مختلف بر روی آن به درستی کار نکنند.

3. این نسخه از ویندوز فقط تا تاریخ 15 آوریل 2015 (۲۶ فروردین ۱۳۹۴) اعتبار دارد و پس از آن از کار خواهد افتاد.

4. این نسخه از ویندوز در یک ویرایش جداگانه برای شرکت‌ها و تشکلات سازمانی منتشر شده است که نسخه Enterprise نام دارد و برای استفاده سازمانی مناسب است.

Admin بازدید : 145 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

Google Android Studio پروژه جدید گوگل می باشد. این برنامه محیط جدیدی برای برنامه نویسی اندروید و همچنین عیب یابی برنامه ها می باشد و دیگر نیازی به Eclipse و پلاگین ADT نخواهید داشت. این برنامه برای همه برنامه نویسان بخصوص آنانی که به تازگی در این راه قدم گذاشته اند بسیار مناسب است و برنامه SDK را نیز در بر می گیرد. البته این برنامه هنوز در ورژن های اولیه خود می باشد و ممکن است عیب هایی نیز داشته باشد. لازم به ذکر است چون گوگل ایران را تحریم کرده است، برای آی پی های ایرانی دانلود این برنامه از سایت گوگل امکان پذیر نیست بنابراین آخرین نسخه از این برنامه برای دانلود در اختیار شما قرار داده شده است.

Admin بازدید : 132 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اهمیت اینترنت طراحی وب سایت نیز که یکی از موضوعات مربوط به کامپیوتر می باشد و امروزه از آن به طرق مختلفی نظیر درآمدزایی و یا سرگرمی های شخصی استفاده می شود. بسیاری از کاربرانی که به این موضوع علاقه مند می باشند دارای تبحر کافی در این زمینه نمی باشند و کاربرانی که در زمینه برنامه نویسی وب به صورت حرفه ای فعالیت می کنند قادرند تا از همین راه درآمد قابل توجه ای را برای خود کسب کنند. امروزه نرم افزارهای طراحی سایت فراوانی در اینترنت وجود دارد كه به كمك افراد مبتدی آمده و به راحتی می توانید یك سایت زیبا و بروز را برای خودتان داشته باشید. اکثر شرکت های بزرگ نرم افزاری بخش عظیمی از کار خود را بر روی این امر متمرکز کرده اند و هر کدام از آنها برای پیشی گرفتن از دیگری در بازار رقابت هر روزه امکانات جدیدی را به نرم افزار های خود اضافه می کنند.

WYSIWYG Web Builder نام نرم افزاری می باشد که توسط شرکت Pablo Software طراحی شده است و به وسیله آن قادر خواهید بود به راحتی و بدون نیاز به داشتن دانش در زمینه برنامه نویسی وب سایتی مطابق با سلیقه خود و موضوع کاری خود طراحی کنید. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا از قالب های آماده موجود درکتابخانه نرم افزار که هریک برای موضوعات مختلف کاری سازگاری دارند استفاده کرده، وب سایت مورد نظر خود را طراحی کنند. این نرم افزار دارای بیش از 100 قالب آماده برای طراحی وب سایت می باشد.

Admin بازدید : 140 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

 

تصور کنید فیلمی را دانلود کرده‌اید و به دنبال آن، زیرنویس فارسی مربوط به فیلم را نیز تهیه و دریافت می‌کنید اما هنگام مشاهده، همه چیز آن‌طور که انتظار دارید نیست! قطعا این اتفاق برای خیلی از شما پیش آمده که نمایش زیرنویس فایل‌های با فرمت SRT در سیستم‌تان همراه با مشکل بوده است.
دلیل این اتفاق به تنظیمات یونیکد و زبان موجود در سیستم عامل شما مربوط می‌شود و اصولا یکی از راه‌حل‌ها، فارسی کردن زبان کلی سیستم عامل نصب شده روی کامپیوتر کاربر است اما بنا به دلایلی ممکن است نتوانید (و یا نخواهید) زبان سیستم خود را به فارسی تبدیل کنید.

بسیاری از راه حل هایی که برای این منظور استفاده می شوند، اصولا همگی دارای بیش از دو یا سه مرحله جهت دریافت خروجی نهایی هستند و در صورتی که بخواهید بیش از یک فایل زیرنویس را اصلاح کنید، باید زمان زیادی را صرف این کار نمایید. شاهین کاتبی، برنامه‌نویسی است که برای هر دو سیستم ویندوز و مک، برنامه کم‌حجم و کاربردی‌ Sh Persian Subtitle Fixer را تهیه کرده‌است تا تنها به وسیله کشیدن و رها کردن فایل در محیط برنامه، زیرنویس اصلاح شده خود را دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
وب سایت امیردانلود از 27/10/1392 با هدف خدمت رسانی رایگان به هموطنان ایرانی شروع به کار کرد.و امیدوار است که با یاری شما عزیزان به بالاترین رتبه در بین سایتهای ایرانی دست پیدا کند.با حمایت از ما مارا در این راه تنها نگذارید از طریق صفحه فیسبوک و انجمن ما صفحه فیسبوک مدیر سایت:facebook.com/amirhh.fans به ما بپیوندید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب و محتوای سایت در چه حدی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 234
  • بازدید ماه : 731
  • بازدید سال : 10,916
  • بازدید کلی : 200,637
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات متنی

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود