loading...
امیردانلود-وب سایت دانلود رایگان
اطلاعیه ها
وبسایت امیر دانلود 
Admin بازدید : 148 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

در این برنامه شما می توانید ابزارهایی مانند محاسبه طول، زاویه، ارتفاع،جهت یاب، فاصله و... را بر روی گوشی اندرویدی خود داشته باشید. با این برنامه شما قادر به اندازه گیری طولفشیب، راویه،فاصله، ارتفاع، عرض، مساحت، قطب نما،فلزیاب،صدا و لرزه نگار می باشید. با نصب این نرم افزار 5 برنامه با 15 ابزار مختلف را می توانید روی گوشی خود داشته باشید.

این برنامه شامل مجموعه ای از 5 نرم افزار می باشد.
مجموعه اول شامل طول،زاویه،شیب،سطح،خطکش های حرفه ای می باشد. مجموعه دوم شامل ارتفاع،عرض،مساحت و نرم افزار های اندازه گیری هوشمند می باشد. مجموعه سوم شامل قطب نما،فلزیاب،GPS و قطب نمای هوشمند می باشد. مجموعه چهارم شامل نوسان سنج،صوت سنج و متر حرفه ای می باشد. مجموعه پنجم شامل چراغ قوه،ذره بین و نور حرفه ای می باشد.
تغییرات:
- برطرف شدن مشکلات
- پشتیبانی از گالاکسی اس5

Admin بازدید : 145 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

Google Android Studio پروژه جدید گوگل می باشد. این برنامه محیط جدیدی برای برنامه نویسی اندروید و همچنین عیب یابی برنامه ها می باشد و دیگر نیازی به Eclipse و پلاگین ADT نخواهید داشت. این برنامه برای همه برنامه نویسان بخصوص آنانی که به تازگی در این راه قدم گذاشته اند بسیار مناسب است و برنامه SDK را نیز در بر می گیرد. البته این برنامه هنوز در ورژن های اولیه خود می باشد و ممکن است عیب هایی نیز داشته باشد. لازم به ذکر است چون گوگل ایران را تحریم کرده است، برای آی پی های ایرانی دانلود این برنامه از سایت گوگل امکان پذیر نیست بنابراین آخرین نسخه از این برنامه برای دانلود در اختیار شما قرار داده شده است.

Admin بازدید : 162 پنجشنبه 20 شهریور 1393 نظرات (0)

ورژن جدید نرم افزار iFunBox منتشر شد !

 

اگر شما هم یکی از دستگاه های کمپانی اپل را داشته باشید (مثلا موبایل آیفون، یا تبلت آیپد) حتما میدانید که نرم افزار استاندارد مدیریت این دستگاه ها، نرم افزار iTones است. اما این نرم افزار بر طبق سیاست های اپل که دوست دارد دستگاه ها و سیستم عاملش بسته بماند، محدودیت های زیادی دارد. مثلا فقط امکان نصب برنامه به صورت آنلاین وجود دارد. و یا برنامه های کپی و قفل شکسته به درستی نصب نمیشوند.

 

به همین دلیل بسیاری از دارندگان آیفون و آیپد، دستگاه های خود را جیلبرک میکنند تا محدودیت های سیستم عامل برداشته شود.

 

بعد از جیلبرک، دیگر امکان استفاده از نرم افزار iTones وجود ندارد. بنابر این باید یک نرم افزار جایگزین پیدا کنید که توسط آن بتوانید موبایل یا تبلت خود را مدیریت کنید و کارهایی مثل نصب برنامه و انتقال فایل را انجام دهید.

 

نرم افزار iFunBox یکی از بهترین نرم افزار ها برای مدیریت آیفون و آیپدهای جیلبرک شده است. که امکانات بسیار زیادی برای مدیریت و دسترسی کامل به قسمت های مختلف دستگاه در اختیار کاربر قرار میدهد.

Admin بازدید : 158 پنجشنبه 20 شهریور 1393 نظرات (0)

نرم افزار CDic یک دیکشنری جدید برای سیستم عامل iOS است. این دیکشنری بر روی موبایل هایآیفون و تبلت های آیپد قابل نصب و استفاده بوده و امکانات فراوانی در اختیار کاربر قرار میدهد.

 

دیکشنری CDic امکان ترجمه و تلفظ لغات به 6 زبان مختلف را دارد.

 

واژه نامه های مختلفی که به همراه این دیکشنری ارائه شده است امکان ترجمه این زبان ها را فراهم میکند:

- انگلیسی به فارسی، فارسی به انگلیسی

- فرانسوی به فارسی، فارسی به فرانسوی

- ایتالیایی به فارسی، فارسی به ایتالیایی

- اسپانیایی به فارسی، فارسی به اسپانیایی

- آلمانی به فارسی، فارسی به آلمانی

- روسی به فارسی، فارسی به روسی

- انگلیسی به انگلیسی

 

همچنین تلفظ انگلیسی این دیکشنری دارای دو لهجه American و British است.

 

از سایر قابلیت های این دیشکنری میتوان به محیط کاربری انگلیسی و فارسی، و همچنین امکان دسترسی سریع به ترجمه لغات اشاره کرد.

Admin بازدید : 147 پنجشنبه 20 شهریور 1393 نظرات (0)

سیاست کمپانی Apple، بسته نگه داشتن دایره سخت افزارها و نرم افزارهای خود است. به همین دلیل مدیریت و انتقال فایل در دستگاه های اپل (مثل آیپد و آیفون) به سادگی سایر تبلت ها و موبایل ها نیست. چون مدیریت این دستگاه ها به صورت اختصاصی توسط رابط های تایید شده از طرف Apple انجام میشود.

 

اما شرکت های نرم افزاری هم این وسط بیکار ننشسته اند. همانطور که توسط جیلبرک قفل آیفون شکسته شد، توسط برخی از نرم افزارها هم میتوان مدیریت و انتقال فایل در آیفون را انجام داد.

 

نرم افزار Xilisoft iPhone Magic محصولی از شرکت معتبر Xilisoft بوده و مخصوص مدیریت موبایل های آیفون است. توسط این نرم افزار میتوانید فایل های مختلف (مثل عکس، فیلم، آهنگ، نرم افزار، و ...) را به موبایل خود منتقل کنید. و یا بالعکس، آنها را از آیفون به کامپیوتر انتقال دهید.

 

از سایر قابلیت های این نرم افزار میتوان به توانایی بکاپ گیری از آیفون، تبدیل فرمت فیلم و صدا، ایجاد رینگ تون های اختصاصی، و مدیریت فایل های داخل موبایل آیفون اشاره کرد.

 

بنابر این اگر موبایل iPhone دارید، این نرم افزار بسیار پرکاربرد را دانلود کنید تا از محدودیت های iTunes خلاص شوید.

Admin بازدید : 143 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (0)

آموزش ساخت Apple ID برای کاربران ایرانی

مراحل ساخت Apple ID

دوستان سلام امروز قصد داریم مراحل ساخت اپل ایدی در ایران رو به شما آموزش بدیم

در ادامه مطلب........

Admin بازدید : 115 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (0)

انواع پردازنده های گرافیکی موبایل و تبلت

ریزپردازنده‌ها یا میکروپروسسورها (Microprocessor) تراشه‌های کوچکی هستند که می‌توانند عملیات حسابی و منطقی را انجام دهند. این تراشه‌ها از تعداد بسیار زیادی ترانزیستور ساخته شده‌اند و هر دستگاه الکترونیکی که برای انجام کار خود نیاز به محاسبات منطقی دارد، از یک پردازنده بسیار ساده تا بسیار پیشرفته استفاده می کند.

Admin بازدید : 149 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود برنامه مدیریت صدا و مشخصات آن Audio and Sound Basics v1.0.b.1 اندرویددانلود برنامه مدیریت صدا و مشخصات آن Audio and Sound Basics v1.0.b.1 اندروید

قیمت در گوگل پلی ۱۰ دلار!

پیشنهاد ویژه ADL برای کسانی که زیاد آهنگ گوش می کنند!

صدا و صوت چیست؟ چگونه می توان آن را اندازه گیری کرد؟ چرا آن را درک می کنیم؟ صداهای غیر استاندارد نا مناسب می توانند بر روی میزان شنوایی شما تاثیر بگذارند! این برنامه Audio and Sound Basics مانند یک مهندس صدا عمل می کند و وضعیت صوتی هر فایل را به صورت گرافیکی تجزیه و تحلیل می کند و می توانید با استفاده از ابزارهای برنامه صدا را به گونه ای تنظیم کنید که به گوش های شما آسیب نزند. سبک طراحی برنامه به صورت خلاقانه ای است و می توانید با الگوریتم های قدرتمند برنامه تمامی صداها را میکس کنید تا در هنگام شنیدن همان چیزی که شما می خواهید باشند.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- افزایش سطح صدا

- ارائه آمار به صورت هرتز و کیلوهرتز

- انتقال صدا در هوا

- کنترل صدا و ارتعاش

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود برنامه مدیریت صدا و مشخصات آن Audio and Sound Basics v1.0.b.1 اندروید۴٫۸ out of 5 based on 6ratings 
Admin بازدید : 148 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود برنامه بی نظیر Handy Photo v2.1.0 اندرویددانلود برنامه بی نظیر Handy Photo v2.1.0 اندروید

Handy Photo برای آن دسته از افرادی می باشد که اشتیاق بسیار زیادی به ویرایش تصاویر دارند ! این برنامه یک برنامه فوق العاده در این زمینه می باشد که می توانید عکس ها را از تمام زوایا موجود اصلاح و یا ویرایش نمایید . این برنامه شامل مجموعه ابزار هایی می باشد که قطعا از کار کردن و تاثیر آن ها بر روی عکس ها شگفت زده خواهید شد ! از قابلیت های این برنامه می توان به موارد زیر اشاره نمود :

- امکان استخراج اشیاء از تصویر

- ابزار فوق العاده قدرتمند در زمینه برش

- استفاده از بهترین تکنولوژی رتوش در تلفن های همراه

- مجموعه ای منحصر به فرد از فیلتر ها برای عکس ها

- دارای مجموعه ای بی نظیر از بافت ها و قاب ها با کیفیت HD

- امکان نمایش تصویر به صورت تمام صفحه

- امکان پشتیبانی عکس هایی تا ۳۶ مگاپیکسل

- بهینه سازی شده برای دستگاه هایی با پردازنده های چند هسته ای

- رابط کاربری شیک و فوق العاده زیبا

دانلود برنامه بی نظیر Handy Photo v2.1.0 اندروید۴٫۲ out of 5 based on 28 ratings 
Admin بازدید : 171 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود برنامه دی جی حرفه ای Cross DJ – Mix your music v1.4.3 اندروید + تریلردانلود برنامه دی جی حرفه ای Cross DJ – Mix your music v1.4.3 اندروید + تریلر

آخرین نسخه منتشر شده فقط در ADL

امتیاز ۴٫۵ در گوگل پلی با قیمت ۱۰ دلار!

Cross DJ – Mix your music یکی از بهترین نرم افزارهای موجود برای افزایش صدا و میکس صدا در گوشی یا تبلت های اندرویدی است.  برنامه دارای موتور سکرون قدرتمند است و می تواند تا حد زیادی صدای باندهای گوشی شما را افزایش دهد. برنامه تمام مفاهیم و قوانین صدا را به چالش می کشد و یک  دی جی فوق العاده برای اندرویدی ها است. با استفاده از این نرم افزار فوق العاده می توانید کیفیت آهنگ های قدیمی و نامناسب را عادی سازی کنید. شما می توانید حالت های مختلفی از جمله تاخیر، بی فیلتر، اکو و … را بر روی فایل های صوتی قرار دهید.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

- رابط بصری زیبا

- ارائه ۱۶ اثر مختلف

- بهینه سازی شده برای تبلت و گوشی

دانلود برنامه دی جی حرفه ای Cross DJ - Mix your music v1.4.3 اندروید + تریلر۴٫۵ out of 5 based on 20ratings 

تعداد صفحات : 3

درباره ما
وب سایت امیردانلود از 27/10/1392 با هدف خدمت رسانی رایگان به هموطنان ایرانی شروع به کار کرد.و امیدوار است که با یاری شما عزیزان به بالاترین رتبه در بین سایتهای ایرانی دست پیدا کند.با حمایت از ما مارا در این راه تنها نگذارید از طریق صفحه فیسبوک و انجمن ما صفحه فیسبوک مدیر سایت:facebook.com/amirhh.fans به ما بپیوندید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب و محتوای سایت در چه حدی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 77
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 701
  • بازدید سال : 10,886
  • بازدید کلی : 200,607
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات متنی

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود