loading...
امیردانلود-وب سایت دانلود رایگان
اطلاعیه ها
وبسایت امیر دانلود 
Admin بازدید : 4079 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

دوستان و همراهان عزیز سلام بخش یازدهم خبرنامه سایت امیر دانلود آماده است با

موضوعاتی از قبیل-اخباردنیای تکنولوژی-ترفندها-ونکات امنیتی و در آخر هم یک اپلیکیشن

برای شما

پس این مطلب رو از دست ندید....

اخبار

 

اخبار

- کلاهبرداری ۵۷۰ میلیونی یک پیتزافروشی:پیتزافروشی «کاره» که در منطقه یوسف‌آباد تهران، با گرفتن کپی از مشخصات کارت حدود ۴۰۰ مشتری خود، موفق شده بود مبلغ ۵۷۰ میلیون تومان از حساب آنها برداشت کند. براساس جزییاتی منتشر شده، کم توجه‌ای مشتریان در گفتن رمز کارت‌های بانکی، دلیل موفقیت این کلاهبرداری هنگفت بوده است. اطلاعات بیشتر…
 
- انتشار یک ویدیو حاوی بدافزار: ویدیویی در فیس‌بوک در حال دست به دست شدن است که در آن ادعا می‌شود زنی در حال لخت شدن است و به دلیل جذاب بودن موضوع (!) بسیاری از کاربران بر روی آن کلیک کرده‌اند در حال که این ویدیو حاوی بدافزار بوده و باعث شده است اطلاعات ورود به حساب فیس‌بوک هزاران کاربر فیس‌بوک دزدیده شود. اطلاعات بیشتر…

- انتشار پیام خصوصی آلوده به بدافزار در فیس‌بوک: پیام خصوصی با عنوان hahaha در فیس‌بوک منتشر شده است که حاوی یک فایل ضمیمه با نام 1IMAG00953.zip است. این فایل حاوی کد جاوایی است که با کلیک کردن بر روی آن، کنترل کامپیوتر فرد قربانی به دست هکر یا هکرها می‌افتد. اگر زمانی چنین پیامی از دوستان خود در فیس‌بوک دریافت کردید به هیچ عنوان بر روی آن کلیک نکنید.اطلاعات بیشتر...

 

ترفندها

 

اگر فکر می‌کنید که با استفاده از Factory data reset می‌توانید کلیه اطلاعات موجود بر روی گوشی خود را پاک کنید بدون آنکه امکان بازیافت آن وجود داشته باشد، باید به شما بگوییم که در این زمینه اشتباه می‌کنید!

براساس تحقیقی که Avast انجام داده است، امکان بازیافت اطلاعات پس از Factory data reset در گوشی‌های اندروید وجود دارد. برای حل این مشکل شما باید چهار کار زیر را انجام دهید:

  1. قبل از آنکه کلیه اطلاعات را پاک کنید، گوشی خود را رمزگذاری یا Encrypt کنید.
  2. پس از پایان رمزگذاری، Factory data reset را انتخاب و کلیه اطلاعات را پاک کنید.
  3. پس از مرحله دوم، یک مشت اطلاعات بدردنخور را بر روی گوشی خود بریزید. مثلا عکس طبیعت، گل و گیاه و… .
  4. مجددا Factory data reset را انتخاب کنید. در اینجا کار تمام شده است و امکان بازیافت اطلاعات از روی گوشی اندرویدتان از بین رفته است. 

برای دیدن راهنما تصویری هم می‌توانید به این آدرسمراجعه کنید.

 

نکات امنیتی

- اگر از مرورگر اینترنت اکسپلورر (Internet Explorer) استفاده می‌کنید، هم اکنون و بدون تلف کردن وقت، مرورگر کروم یا فایرفاکس را دانلود و نصب کنید و به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی به فکر استفاده از اینترنت اکسپلورر نیافتید. 
دانلود مرورگر کروم    -    دانلود مرورگر فایرفاکس

رمز عبور کارت بانکی خود را به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی به فروشنده، دوست، آشنا و… ندهید. فراموش نکنید که با داشتن رمز عبور کارت بانکی‌تان به راحتی می‌توان از حساب‌تان برداشت کرد. شاید بهترین نمونه در این زمینه داستان کلاهبرداری ۵۷۰ میلیونی پیتزافروشی‌ای در تهران باشد که در بخش سرخط خبرها به آن اشاره شد.


اپلیکیشن ماه

اپلیکیشن Lookout
یک آنتی ویروس و محافظ برای اندروید است که از شما در مقابل بدافزارهای اندرویدی و اپلیکیشن‌هایی که برای گوشی و اطلاعات شما روی گوشی ضرر دارند محافظت می‌کند. این اپلیکیشن امکانات متعددی دارد که در نسخه مجانی و پولی قابل دانلود هستند، البته باید به این نکته اشاره کنیم که امکانات مجانی این اپلیکیشن به تنهایی برای یک کاربر عادی و تامین امنیت اولیه‌اش کافی هستند.
دانلود از گوگل‌پلی    -    دانلود از کافه بازار

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب سایت امیردانلود از 27/10/1392 با هدف خدمت رسانی رایگان به هموطنان ایرانی شروع به کار کرد.و امیدوار است که با یاری شما عزیزان به بالاترین رتبه در بین سایتهای ایرانی دست پیدا کند.با حمایت از ما مارا در این راه تنها نگذارید از طریق صفحه فیسبوک و انجمن ما صفحه فیسبوک مدیر سایت:facebook.com/amirhh.fans به ما بپیوندید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب و محتوای سایت در چه حدی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 244
  • بازدید ماه : 741
  • بازدید سال : 10,926
  • بازدید کلی : 200,647
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات متنی

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود