loading...
امیردانلود-وب سایت دانلود رایگان
اطلاعیه ها
وبسایت امیر دانلود 
Admin بازدید : 209 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

 

نرم افزار تلگرام یکی از سریع ترین نرم افزارهای ارتباطی است که به همین دلیل به سرعت نزد کاربران ایرانی محبوب شد.

 

استفاده از تلگرام فقط نیازمند اینترنت است که باعث کاهش هزینه های موبایل شما میشود.

 

نرم افزار تلگرام به شما امکان ارسال و دریافت پیغام های متنی، و همچنین فایل های چندرسانه ایرا میدهد. یعنی توسط آن میتوانید بدون محدودیت اقدام به ارسال و دریافت عکس، فیلم، و فایل های صوتی با دوستان خود نمایید.

 

اگر نسخه موبایل این نرم افزار را داشته باشید میتوانید نسخه کامپیوتر آن را نیز نصب کنید و امکانات آن لذت ببرید. نسخه دسکتاپ تلگرام یکی از بهترین نرم افزار های ارتباطی در بین نرم افزار های مشابه است و امکانات بسیار کاملی دارد.

Admin بازدید : 172 پنجشنبه 29 آبان 1393 نظرات (0)
دانلود Google Chrome v39.0.2171.65 + Chromium v41.0.2223.0 x86/x64 - نرم افزار مرورگر گوگل کروم


مرورگر وب جدید گوگل کروم از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد.

Admin بازدید : 93 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (0)

متن زیر رو حتما بخونید

دوستان امیردانلود یک هدیه ویژه برای تمامی کاربران خودش داره و اونم دانلود بهترین نرم افزار استفاده از اینترنت بدون هیچ محدودیتی و بدون فیلتر و فیلترینگ.اگر برای دستیابی به شبکه های اجتماعی از قبیل فیسبوک توییتر و.. مشکل فیلترینگ رو دارین ویا هر سایت دیگه ما لینک دانلود این نرم افزار رو به صورت کاملا رایگان براتون قرار دادیم در یک پست ویژه و بالاتر از تمامی پستها 

در ادامه مطلب.......

 

 

 

Admin بازدید : 132 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اهمیت اینترنت طراحی وب سایت نیز که یکی از موضوعات مربوط به کامپیوتر می باشد و امروزه از آن به طرق مختلفی نظیر درآمدزایی و یا سرگرمی های شخصی استفاده می شود. بسیاری از کاربرانی که به این موضوع علاقه مند می باشند دارای تبحر کافی در این زمینه نمی باشند و کاربرانی که در زمینه برنامه نویسی وب به صورت حرفه ای فعالیت می کنند قادرند تا از همین راه درآمد قابل توجه ای را برای خود کسب کنند. امروزه نرم افزارهای طراحی سایت فراوانی در اینترنت وجود دارد كه به كمك افراد مبتدی آمده و به راحتی می توانید یك سایت زیبا و بروز را برای خودتان داشته باشید. اکثر شرکت های بزرگ نرم افزاری بخش عظیمی از کار خود را بر روی این امر متمرکز کرده اند و هر کدام از آنها برای پیشی گرفتن از دیگری در بازار رقابت هر روزه امکانات جدیدی را به نرم افزار های خود اضافه می کنند.

WYSIWYG Web Builder نام نرم افزاری می باشد که توسط شرکت Pablo Software طراحی شده است و به وسیله آن قادر خواهید بود به راحتی و بدون نیاز به داشتن دانش در زمینه برنامه نویسی وب سایتی مطابق با سلیقه خود و موضوع کاری خود طراحی کنید. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا از قالب های آماده موجود درکتابخانه نرم افزار که هریک برای موضوعات مختلف کاری سازگاری دارند استفاده کرده، وب سایت مورد نظر خود را طراحی کنند. این نرم افزار دارای بیش از 100 قالب آماده برای طراحی وب سایت می باشد.

Admin بازدید : 145 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

 

 

نرم افزار گوگل ارث، یا همان کره زمین گوگل (Google Earth) نرم افزاری است که امکان تماشای نقاط مختلف کره زمین توسط ماهواره های گوگل را فراهم میکند. توسط این نرم افزار میتوانید به صورت سه بعدی و کاملا دقیق، هر نقطه ار کره زمین را با دقت بسیار بالا مشاهده کنید.

 

دقت نرم افزار Google Earth آنقدر بالاست که حتی میتوانید خانه و محله خودتان را توسط آن پیدا و مشاهده کنید.

 

البته تصاویر گوگل ارث به صورت زنده (Live) نیستند و معمولا هر چند روز یک بار آپدیت میشوند.

Admin بازدید : 122 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

ترفند حذف پیام های فیسبوک با یک کلیک

حذف کردن پیام های دریافتی در فیس بوک به سادگی حذف کردن ایمیل ها نیست ، چرا که فیس بوک قصد نگه داشتن مکالمات و تاریخچه ی آن ها بدون هیچ کم و کاستی را دارد.

Admin بازدید : 118 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار هک پسورد WiFi برای اندروید

برنامه WiFi Hacker، یک برنامه رایگان و حتی بهترین برنامه برای هک کانکشن های وایرلس با استفاده از دستگاه های اندرویدی هست.
این برنامه شامل قویترین روش های اینکریپت برنامه ها در تشخیص شبکه های بی سیم هست که میتونه بیشتر WiFi های حتی محافظت شده رو هم کرک کنه.
و همونطور که میدونید پسوردهای WEP که براحتی کرک میشن اما برای WAP2 که یکم پسوردهای با رمزنگاری پیچیده ای داره رو یکم طول میکشه.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
وب سایت امیردانلود از 27/10/1392 با هدف خدمت رسانی رایگان به هموطنان ایرانی شروع به کار کرد.و امیدوار است که با یاری شما عزیزان به بالاترین رتبه در بین سایتهای ایرانی دست پیدا کند.با حمایت از ما مارا در این راه تنها نگذارید از طریق صفحه فیسبوک و انجمن ما صفحه فیسبوک مدیر سایت:facebook.com/amirhh.fans به ما بپیوندید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب و محتوای سایت در چه حدی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 77
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 212
  • بازدید ماه : 709
  • بازدید سال : 10,894
  • بازدید کلی : 200,615
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات متنی

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود