loading...
امیردانلود-وب سایت دانلود رایگان
اطلاعیه ها
وبسایت امیر دانلود 
Admin بازدید : 160 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

دوستان سلام بعد مدتها انتظار بالاخره خبرنامه شماره 16 سایت آماده شده برای استفاده د راین هفته مطالب جالبتری برای شما آماده کردیم

در ادامه مطلب...

بخش 1-چگونه از اکانت گوگل خود مراقبت کنیم

یکی از مواردی که امروزه تمام کاربران اینترنت از آن هراس دارند ، هک شدن حساب های کاربری ایمیل ، وب سایت ، اطلاعات شخصی به اشتراک گذاشته شده و ... می باشد . وقتی یک کاربر به راحتی می تواند در گوگل انواع و اقسام فیلم ها و کتاب های الکترونیکی دزدی اینترنتی یا همان اسم خاصی که به صورت عامیانه وجود دارد یعنی هک کردن را دانلود و از آن سوء استفاده کنند را در دسترس داشته باشد ، کاربران معمولی تا جائیکه می توانند باید راه ورود به موارد ذکر شده را مسدود یا غیر قابل نفوذ کنند . دقت داشته باشید که هر چقدر هم که موارد امنیتی را رعایت کنید باز امکان هک شدن وجود داره ولی همیشه این را در نظر بگیرید که 99 درصد ، شانسش از 1 درصد خیلی بیشتره ، پس با من همراه باشید تا یکی از راههای افزایش امنیت را به شما آموزش بدهم . 
گوگل یک ویژگی خیلی کاربردی داره با نام 2-step verification
2-step verification چیست ؟ با استفاده از این ویژگی بعد از وارد کردن رمز عبور یک رمز ثانویه به گوشی همراه شما از طریق گوگل ارسال شده و بعد از وارد کردن کد  مورد نظر وارد حساب کاربریتان می شوید .  
چند سوال در همین ابتدا شاید به ذهنتان برسد . 
اگر گوگل رمز عبور را به هر دلیلی ارسال نکرد به چه صورت می توانیم وارد حساب کاربریمان شویم ؟
اگر فراموش کردیم تلفن همراه را به محل کار ببریم  و خواستیم وارد حساب کاربری بشویم چکاری باید انجام بدهیم ؟ چگونه وارد شویم ؟
 بعد از تکمیل تصدیق دو مرحله ای ، 10 کد در قسمت Printable backup codes فعال می شود که می توانید این کد را بر روی فلش مموری ، هارد دیسک یا یکی از پارتیشن های کامپیوتر ذخیره کنید تا به هر دلیلی اگر کد مورد نظر برای شما ارسال نشد برای وارد شدن به حساب کاربری از آنها استفاده کنید .  
2. آیا امکان غیر فعال کردن این ویژگی وجود دارد ؟ شاید دارای حساب کاربری مهمی نیستید و اصلا اطلاعات مهمی در ایمیلتان ندارید ، نگران نباشید در هر زمان که خواستید می توانید این ویژگی را غیر فعال کنید . روش انجام آن در ادامه توضیح داده می شود . 

 

 فعال کردن ویژگی 2-step verification در گوگل 

1. ابتدا وارد حساب کاربریتان شده سپس بر روی لینک زیر کلیک کنید . (کلیک کنید)بعد از وارد شدن بر روی گزینه Edit کلیک کنید .

2-step-verification-1

2. در صفحه بعدی بر روی کلید Start Setup کلیک کنید . 

2-step-verification-2

3. وارد صفحه 4 مرحله ای همانند تصویر زیر می شوید .  در کادر Phone number  شماره همراه خودتان را تایپ کرده و بر روی کلید Send OK کلیک کنید .

2-step-verification-3

4. کد ارسال شده به گوشی همراهتان را در کادر  Enter verification code وارد کرده و بر روی کلید Verify کلیک کنید. ممکن است کمی زمان ببرد پس صبور باشید

2-step-verification-4

5. در صورتیکه کد را به درستی وارد کنید وارد مرحله سوم می شوید

2-step-verification-5

6. بر روی کلید Next کلیک و در مرحله چهارم با انتخاب گزینه Confirm چهار مرحله را به پایان برسانید .

7. در مرحله هفتم یک ویزارد فعال شده و از شما سوال می پرسد که آیا می خواهید رمز عبور اپلیکیشن های ایمیل روی آی پاد ، دستگاههای اندروئیدی ، نرم افزار های ست کننده ایمیل مثل اوت لوک یا تاندربرد و .... را تغییر بدهید یا خیر ؟

2-step-verification-7

7. بسیار خوب به راحتی ویژگی تصدیق دو مرحله ای گوگل فعال شد . بعد از تائید یا رد مرحله هفتم وارد صفحه زیر می شوید . 
در قسمت اول در صورتیکه تمایل به استفاده از این ویژگی ندارید می توانید با انتخاب گزینه Turn off 2-step verification... آن را غیر فعال کنید . 
اگر هم نگران این موضوع هستید که بعد با مشکل مواجه شوید و پیامکی مبنی بر کد ورود برای شما ارسال نشود می توانید از 10 کد 8 رقمی قسمت Show backup codes استفاده کنید . 
به تصویر زیر دقت کنید هر دو قسمت مشخص شده است .

2-step-verification-8

 


بخش 2 معرفی جند ابزار استفاده ازشبکه های اجتماعی و اینترنتی بدون هیچ محدودیت--کاملا آپدیت شده و با امنیت بالا

ابزار سایفون =میتوانید سایفون را از اینجا دانلود کنیدDOWNLOAD برای کامپیوتر

ولی سایفون برای اندروید هم اپلیکیشن داره که میتونید اونو از اینجا دانلود کنیدDOWNLOAD

سایفون چیست؟

سایفون ۳ یک ابزار ضدفیلترینگ از شرکت سایفون است که با استفاده از وی پی ان، اس اس اچ و پراکسی اچ تی تی پی برای شما دسترسی به اینترنت بدون فیلتر را فراهم می‌کند. کلاینت ( یا بازدید کننده ) سایفون ۳ بطور اتوماتیک تقاط دسترسی جدید را فرا می گیرد تا شانس شما را برای عبور از سانسور بیشتر سازد.

سایفون ۳ برای فراهم کردن دسترسی آزاد به مطالب اینترنت طراحی شده است. سایفون نگهداری از اطلاعات محرمانه شما روی اینترنت را افزایش نمی دهد و نباید به عنوان یک ابزار محافظ یا امنیتی در اینترنت مورد استفاده قرار گیرد.بخش3 سایتهای نامرتبط با موضوع جستجو شده را به لیست سیاه اضافه کنید 

 


 

بخش3سایتهای نامرتبط با موضوع جستجو شده را به لیست سیاه اضافه کنید

تا به حال شده  هنگام جستجو در اینترنت یک کلمه را Search کنید و با سایتهایی روبرو شوید که هیچ ارتباطی با کلمه جستجو شده نداشته باشد ؟ 
اینگونه سایتها بیشتر جنبه تبلیغاتی دارند و با قراردادن کلمات کلیدی مخفی باعث می شوند تا کاربر وارد سایت آنها شود اما مطالب داخل سایت هیچ ارتباطی با کلمه جستجو شده ندارد .
آیا راهی وجود دارد که این امکان را به کاربر بدهد که یک سری از سایتها را در لیست سیاه یا بلاک قرار بدهد که هنگام جستجو ، سایت نامرتبط در لیست نمایش داده شده وجود نداشته باشد ؟ 
در ادامه افزونه ای را معرفی میکنم که با نصب آن بر روی مرورگر فایرفاکس ، کاربر می توانید یک سری از سایتها را در لیست سیاه قرار داده و دیگربا آنها روبرو نشود . این کار در وقت کاربر صرفه جویی کرده و باعث می شود زودتر به نتیجه برسیم .  


1. ابتدا وارد لینکی که در زیر قرار داده ام شده و بر روی کلید Add To Firefox کلیک کنید .  روش کار با افزونه Hide Unwanted Results of Google Search در لینک زیر وجود دارد

 https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/hide-unwanted-results-of-go/

Hide-unwanted-results-of-google-1

Hide-unwanted-results-of-google-2

Hide-unwanted-results-of-google-3

2. این افزونه بر خلاف برنامه های جانبی دیگر که بر روی فایرفاکس نصب می شود مرورگر را Restart نمی کند . برای فعال کردن آن بر روی منوی Tools >Add-one کلیک کنید . 

Hide-unwanted-results-of-google-4

3. سمت یک سری گزینه وجود دارد . بر روی کلید Extansion کلیک کنید . 

Hide-unwanted-results-of-google-5

4. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید دور افزونه Hide Unwanted Results of google search را کادر قرمز کشیده ام . بر روی کلید Option کلیک کرده و در صفحه بعدی بر روی منوی Settings کلیک کنید .

Hide-unwanted-results-of-google-6

Hide-unwanted-results-of-google-7

5. وقتی بر روی کلید Settings کلیک می کنید یک صفحه همانند تصویر زیر نمایش داده می شود کافیست در قسمت New Site  آدرس سایتی که می خواهید در جستجو ها نمایش داده نشود را وارد کنید . به همین راحتی .امیدوارم ترفند خوبی بوده باشد .

 Hide-unwanted-results-of-google-8

 

بخش4آموزش مخفی کردن لیست دوستان فیس بوکی

وقتی وارد بعضی از حساب های کاربری می شوید ، لیست دوستان فرد مورد نظر نمایش داده نمی شود ، آیا روشی وجود دارد که بتوان لیست دوستان را از دید بازدید کنندگان یا حتی دوستان خودمان نیز پنهان کنیم یا خیر ؟ بله در شبکه اجتماعی فیس بوک این امکان وجود دارد تا به راحتی بتوانید لیست دوستانتان را در یکی از چهار وضعیت عمومی (همه بتوانند مشاهده کنند) ، دوستان (فقط اعضای تائید شده) ، فقط خودم (هیچ کس به غیر از صاحب حساب کاربری نتواند مشاهده کند) و سفارشی قرار بدهید .

  اینکار به شما کمک می کند تا راحت تر بتوانید تنظیمات حریم خصوصی خودتان را ارتقا بدهید . 
برای شروع وارد حساب کاربریتان شوید .

1. در پنل نمایش تصاویر دوستان ، بر روی کلید دوستان کلیک کنید .

1 آموزش مخفی کردن لیست دوستان فیس بوکی

2. وارد صفحه نمایش لیست دوستانتان می شوید .  بر روی آیکون مداد یا همان Manage کلیک کنید .

2 آموزش مخفی کردن لیست دوستان فیس بوکی

3. گزینه Edit Privacy را انتخاب کنید .  


3 آموزش مخفی کردن لیست دوستان فیس بوکی

 

4. کافیست در قسمت ‎Who can see your friend list یکی از 4 گزینه مورد نظر خودتان را انتخاب کرده و بر روی کلید بستن کلیک کنید .


4 آموزش مخفی کردن لیست دوستان فیس بوکی

به همین راحتی می توانید لیست نمایش دوستان را در پروفایل شخصیتان مدیریت کنید .


 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب سایت امیردانلود از 27/10/1392 با هدف خدمت رسانی رایگان به هموطنان ایرانی شروع به کار کرد.و امیدوار است که با یاری شما عزیزان به بالاترین رتبه در بین سایتهای ایرانی دست پیدا کند.با حمایت از ما مارا در این راه تنها نگذارید از طریق صفحه فیسبوک و انجمن ما صفحه فیسبوک مدیر سایت:facebook.com/amirhh.fans به ما بپیوندید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب و محتوای سایت در چه حدی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 77
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 180
  • بازدید ماه : 677
  • بازدید سال : 10,862
  • بازدید کلی : 200,583
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات متنی

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود