loading...
امیردانلود-وب سایت دانلود رایگان
اطلاعیه ها
وبسایت امیر دانلود 
Admin بازدید : 130 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم اینجا جای من نیست

اجتماعی .طنز

سال تولید : ۱۳۹۲

کارگردان : احسان حاجی‌صفری

بازیگران: خشایار راد، عباس جمشیدی‌فر، ساقی زینتی، سیروس میمنت، احمد پورمخبر، رضا توکلی و …

خلاصه داستان : داوودی که جوانی ۳۷ ساله است، به خاطر مشکلاتی که از طریق شرکت‌های هرمی دچار شده است، تصمیم به کلاهبرداری می‌‌گیرد که باعث داستان‌های جذابی در طول فیلم می‌شود…

Admin بازدید : 139 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

کارگردان : کمال تبریزی
ژانر : اجتماعی
سال تولید : ۱۳۹۲

مدت زمان : ۹۲ دقیقه

بازیگران : رضا عطاران، پانته آبهرام، پیمان قاسم خانی، سوگل قلاتیان، عرفان ناصری، هوتن شکیبا، بهاره رهنما و …

خلاصه داستان : داستان مردی را روایت می کند که بعد از مرگ همسرش او را در یک قبر دو طبقه دفن می کند اما پس از مدتی که سر مزار همسرش می رود، متوجه می شود به اشتباه مردی غریبه ای در طبقه دیگر قبر دفن شده است …

Admin بازدید : 125 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

نام سریال : شوخی با شما

گروه فیلم : طنز سرگرمی

سال تولید : ۱۳۹۲

کارگردان : امیرحسین قهرایی

خلاصه داستان شوخی با شما : جمعی از برترین فوتبالیست‌ها، خوانندگان و بازیگران سینما در هر قسمت از این مجموعه حضور دارن

Admin بازدید : 134 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

پخش : شبکه یک
کارگردان : مسعود ده نمکی
سال تولید : ۱۳۹۳
موضوع : اجتماعی/طنز
بازیگران : محمدرضا شریفی‌نیا، رضارویگری، حمید لولایی، دانیال عبادی,بهاره افشاری,مهران رجبی،علی صادقی, غلامحسین لطفی، نیما شاهرخ شاهی، کامران تفتی، سیدجواد هاشمی، سیدمهرداد ضیایی، کاوه خداشناس، امیر نوری، پندار اکبری، محمود عزیزی، عباس محبوب، حسین مهری، مجید مشیری، مجید شهریاری، اصغر نقی‌زاده، یوسف قربانی، بشیر ادریسی، سهراب یاری، محسن جهان‌ثانی، حسین کرمی، اسماعیل سلطانیان، روزبه معینی، علی منجزی، عرفان برزین، پوراندخت مهیمن، مریم کاویانی، سمانه پاکدل، حدیثه تهرانی، فریبا نادری، هما خاکباش، گیتی معینی و ساقی زینتی و …
خلاصه داستان :  قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می‌کنند. همین آغاز قصه‌ای می شود که گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می‌شوند…

تاریخ پخش: ۲۳ مهرماه ۹۳

Admin بازدید : 116 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید معین به نام تو که تموم دنیامی با لینک مستقیم و پخش آنلاین + متن آهنگ

ترانه : حمیدرضا صمدی , موزیک : بابک زرین , تنظیم : پیام تونی

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

Admin بازدید : 125 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

 

(93/8/15) تغییرات:

به روز رسانی به نسخه 1.0.8

خود را برای یک بازی مسابقه ای بسیار معروف و محبوب در سبک مسابقات رانندگی برای سیستم عامل انروید آماده کنید. اکنون نسخه جدیدی از این بازی و سری سوم آن عرضه شده است تا حسابی شما را به هیجان بیاورد. این سری از بازی ها یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های اتومبیل رانی در اندروید می باشند که دارای گیم پلی وگرافیک بسیار عالی می باشد، در این بازی می توانید اوج هیجان را تجربه کنید. در این بازی همچنین قادر خواهید بود چاتومبیل های خود را شخصی سازی کنید.


ویژگی های اصلی بازی:
- یکی از گرافیکی ترین بازی های اندروید
- ۳۶ مرحله در ۶ محیط مختلف
- ۲۸ اتومبیل بسیار جذاب شامل کامیون ها
- رویدادهای مختلف و جذاب
- جزئیات گرافیکی و فیزیک پیچیده تر از همیشه
- کنترل های لمسی قابل تنظیم
- پشتیبانی کامل گیم پد
- ساپورت زبان های مختلف
تغییرات:
- بهبود تنظیمات گرافیکی بازی
- بهبود گیم پلی
- اضافه شدن آهنگ های جدید
- افزایش گرافیک و سایه ها
- اضافه شدن Washboard آنلاین
- برطرف شدن مشکلات بازی

Admin بازدید : 151 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

 

(93/8/14) تغییرات:

- نسخه جدید 344.60 اضافه گردید!
- توجه داشته باشید از نسخه 344.60 به بعد درایورهای نسخه Desktop و Laptop با یک دیگر ادغام شده‌اند و هر دو از تمامی کارت‌های Desktop و Laptop سری 8 به بعد پشتیبانی می‌کنند.

کارت‌ گرافیک‌های NVIDIA سال‌هاست که رواج بسیاری در بین کاربرانِ انواع سیستم‌های کامپیوتری دارد، این کارت‌های گرافیکی، برای تمام علاقمندان فیلم، عکاسی دیجیتال و بازی‌های کامپیوتری امکانات و قابلیت‌های فراوانی را به ارمغان می‌آورد.
این مجموعه از درایورها شامل تمامی درایور‌های NVIDIA GeForce برای تمامی ویندوزها، هم کامپیوترهای رومیزی و هم لپ‌تاپ‌ها می‌باشد.

Admin بازدید : 146 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار COMSOL Multiphysics می توان طراحی و شبیه سازی پروژه های مهندسی برق،مکانیک، علوم زمین، شیمی، فیزیک، نجوم و کوانتوم را انجام داد. این  نرم افزار یک مجموعه شبیه سازی است که می تواند معادلات دیفرانسیل سیستم های غیر خطی را توسط مشتق های جزئی روش المان محدود در فضاهای یک، دو و سه بعدی حل نماید. این نرم افزار می تواند در حضور چالش هایی نظیر میدان های الکترومغناطیسی، کشش، دینامیک سیالات و دینامیک گاز به خوبی راهگشا باشد. همچنین این برنامه امکان تعامل با نرم افزارهای مهندسی دیگر مانند Matlab و Catia را دارد و نیز نام قبلی این نرم افزار Femlab بوده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار COMSOL Multiphysics:
- طراحی و شبیه سازی پروژه های مهندسی برق، مکانیک، علوم زمین، شیمی، فیزیک، نجوم و کوانتوم
- حل معادلات دیفرانسیل سیستم های غیر خطی را توسط مشتق های جزئی روش المان محدود در فضاهای یک، دو و سه بعدی
- راهگشای خوبی در حضور چالش هایی نظیر میدان های الکترومغناطیسی، کشش، دینامیک سیالات و دینامیک گاز
- امکان تعامل با نرم افزارهای مهندسی دیگر مانند Matlab و Catia
- قابلیت نصب هم بر روی ویندوز های 32 بیتی و هم 64 بیتی
- قابلیت نصب 
در سیستم عامل Mac OS و Linux
- و ...

Admin بازدید : 160 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)

مجموعه بازی‌های Call of Duty را می‌توان موفق‌ترین مجموعه بازی در تاریخ بازی‌های کامپیوتری دانست. نسخه‌های اول و دوم بازی Call of Duty بازی‌هایی درخور و زیبا هستند اما انقلابی که Call of Duty در دنیای کامپیوتر به پا کرد از نسخه چهارم آن کلید خورد. نسخه ششم مسیر رو به رشد مجموعه را به اوج رسانید و نسخه هفتم بازی که Black Ops نام گرفت، با داستانی جذاب چنان شوری در میان بازیکنان به پا کرد که این نسخه را به یکی از پر فروش‌ترین بازی‌های کل تاریخ بازی سازی تبدیل کرد. این نسخه با فروش ۲۵ میلیون عدد از آن درامدی بالای یک میلیارد دلار را برای سازندگانش به ارمغان آورد و پس از این واقعه حتی در میان کسانی که اهل بازی‌های کامپیوتری هم نیستند، کمتر کسی بود که نام Black Ops را نشنیده باشد و سازندگان بازی‌های سری Call of Duty با مطرح کردن بازی سازی به عنوان یک صنعت سود آور، کمک شایانی به پیشرفت دنیای بازی سازی کردند.

جدیدترین فرزند خانواده ندای وظیفه، Call of Duty: Advanced Warfare نام گرفته است. این نسخه آینده‌ای را تجسم می‌کند که در آن نه تنها سلاح‌ها و ابزارهای جنگی، پیشرفت قابل توجهی کرده‌اند بلکه جنگاوری هم بسیار پیشرفت کرده و جنگیدن با سایر ملت‌ها بسیار دشوارتر از پیش شده است. برای فرار از تکراری شدن سبک بازی، در نسخه جدید تغییراتی نسبت به نسخه‌های پیشین به وجود آمده است که هیجان بازی را به مراتب بالاتر برده و ذهن مخاطب را کاملاً از دنیای واقعی به سمت بازی سوق می‌دهد.

Call of Duty که همیشه جزو بهترین‌ها و اولین‌ها بوده است، این بار هم دست به کاری زده است که برای اولین بار در صنعت بازی سازی رخ می‌دهد. آن‌ها برای پویا نمایی یکی از شخصیت‌های بازی که Jonathan Irons نام داشته و یکی از قوی‌ترین مردان دنیا در داستان بازی است، از یک بازیگر هالیوود استفاده کرده‌اند. البته استفاده از صدا و یا سیمای بازیگران هالیوود در یک بازی مطلب جدیدی نیست اما چیزی که این بازی را از سایر رقبا متمایز می‌کند حضور Kevin Spacey ستاره سرشناس و محبوب هالیوود به عنوان شخصیت Jonathan Irons است؛ بازیگری که افتخار تصاحب جایزه اسکار را داشته است!

تعداد صفحات : 44

درباره ما
وب سایت امیردانلود از 27/10/1392 با هدف خدمت رسانی رایگان به هموطنان ایرانی شروع به کار کرد.و امیدوار است که با یاری شما عزیزان به بالاترین رتبه در بین سایتهای ایرانی دست پیدا کند.با حمایت از ما مارا در این راه تنها نگذارید از طریق صفحه فیسبوک و انجمن ما صفحه فیسبوک مدیر سایت:facebook.com/amirhh.fans به ما بپیوندید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب و محتوای سایت در چه حدی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 102
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 253
  • بازدید ماه : 750
  • بازدید سال : 10,935
  • بازدید کلی : 200,656
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات متنی

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود