loading...
امیردانلود-وب سایت دانلود رایگان
اطلاعیه ها
وبسایت امیر دانلود 
Admin بازدید : 128 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم “من کارگرم” با کیفیت عالی DVD

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای من کارگرم

دانلود فیلم “من کارگرم” با کیفیت عالی DVD

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای من کارگرم

man jobam دانلود فیلم من کارگرم

 

.

نام : من کارگرم

نوع اثر : نمایش خانگی

ژانر : کمدی

محصول : ۱۳۹۲

مدت زمان : ۹۰ دقیقه

کارگردان : علی توحید پرست

بازیگران : مجید صالحی،مهران غفوریان،مسحن افشانی،مهران رجبی،بیتا سحرخیز

خلاصه داستان : صادق که یک کارگر ساده میباشد به همراه مادر و همسر پا به ماه خود در خانه ای استیجاری زندگی میکند . او با وجود اینکه انسان پر تلاشی است اما به دلیل سادگی اغلب روز ها بیکار میماند و همین امر او را برای تأمین مخارج زندگی دچار مشکل کرده است . در این بین روز وضع حمل همسر صادق فرار میرسد و از قضا صاحب شش فرزند پسر ( شش قلو ) میشود که …

 

دانلود از اپلود بوی:    uploadboy

دانلود از ریو اپلود:     rioupload

.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب سایت امیردانلود از 27/10/1392 با هدف خدمت رسانی رایگان به هموطنان ایرانی شروع به کار کرد.و امیدوار است که با یاری شما عزیزان به بالاترین رتبه در بین سایتهای ایرانی دست پیدا کند.با حمایت از ما مارا در این راه تنها نگذارید از طریق صفحه فیسبوک و انجمن ما صفحه فیسبوک مدیر سایت:facebook.com/amirhh.fans به ما بپیوندید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما مطالب و محتوای سایت در چه حدی است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 432
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 367
  • باردید دیروز : 421
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 367
  • بازدید ماه : 2,969
  • بازدید سال : 13,154
  • بازدید کلی : 202,875
  • کدهای اختصاصی
    تبلیغات متنی

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود

    تبلیغات شما در امیر دانلود